تیم‌های فوتسال مقاومت و وحدت اردبیل با پیروزی در دیدار‌های روز سوم مرحله نهایی لیگ مناطق فوتسال امید‌های کشور، به لیگ دسته اول امید‌های کشور صعود کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، تیم‌های فوتسال مقاومت و وحدت اردبیل با پیروزی در دیدار‌های روز سوم مرحله نهایی لیگ مناطق فوتسال امید‌های کشور، به لیگ دسته اول امید‌های کشور صعود کردند.

از گروه اول رقابت‌ها تیم فوتسال مقاومت اردبیل مقابل پارسه الشتر به میدان رفت و در پایان توانست با نتیجه ۳ بر ۰ حریف خود غلبه کرده و به لیگ دسته یک فوتسال امید‌های کشور صعود نماید.

دیگر دیدار حساس برای فوتسال اردبیل، جدال وحدت و آپادانا تبریز بود؛ وحدت اردبیل در حالی در این دیدار به پیروزی دست یافت که تیم آپادانا با کسب یک امتیاز نیز راهی لیگ می‌شد، اما در پایان این نماینده اردبیل بود که به عنوان دومین تیم اردبیلی راهی لیگ دسته اول فوتسال امید‌های کشور شد.

دومین دیدار گروه اول بازی‌ها نیز قرار بود میان آذرخش بندرعباس و پیمان شاهرود برگزار شود که به علت عدم حضور تیم پیمان شاهرود در این بازی، آذرخش برنده این دیدار اعلام شد.

بدین ترتیب در پایان مرحله نهایی لیگ مناطق فوتسال امید‌های کشور در اردبیل، تیم‌های آذرخش بندرعباس و مقاومت اردبیل از گروه اول و آبی‌پوشان اصفهان و مقاومت اردبیل از گروه دوم با راهیابی به جمع چهار تیم پایانی، به لیگ دسته اول فوتسال کشور صعود کردند؛ بازی‌های مرحله نیمه نهایی رقابت‌ها امروز پیگیری خواهد شد تا فینالیست این دوره از مسابقات مشخص گردد.

گفتنی است، مرحله نهایی مسابقات فوتسال لیگ مناطق مناطق امید‌های کشور از هفتم آذر ماه الی یازدهم آذرماه از ساعت ۱۳ الی ۱۹ در سالن شهید آسمانی مجموعه ورزشی جهان پهلوان تختی با حضور تیم‌های مقاومت اردبیل، وحدت اردبیل، آبی پوشان اصفهان، پارسه الشتر، پیمان شاهرود، آذرخش بندرعباس، آپادانا تبریز در دو گروه در حال برگزاری است.

انتهای پیام/ح

اردبیل میزبان مسابقات فوتسال لیگ امیدهای کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.