رییس مجمع خیرین محرومیت زدایی بسیج سازندگی شهرستان بابلسر در نشست خبری با خبرنگاران و اصحاب رسانه گفت: این مجمع ۸۰۰ میلیون تومان به سیل زدگان این شهرستان کمک کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، محمد طلوعی رییس مجمع خیرین محرومیت زدایی بسیج سازندگی شهرستان بابلسر با اشاره به اهمیت کمک رسانی به قشر محروم جامعه گفت:مجمع خیرین محرومیت زدایی بسیج سازندگی شهرستان بابلسر با ۲۰ عضو هیات مدیره در حال فعالیت بوده و بیش از ۳۰۰ نیروی بسیجی سالانه به صورت جهادی با این مجمع همکاری دارند و سه شهر بابلسر، هادی شهر و بهنمیر زیر پوشش این مجمع هستند.

او با اشاره به این مطلب که عموما اقشارآسیب پذیر جزو جامعه هدف مجمع خیرین هستند، افزود: شناسایی و حمایت از خانواده‌های محروم و بی بضاعت از مهمترین ماموریت‌های مجمع خیرین است..

طلوعی گفت: با توجه به جاری شدن سیل و خسارات وارده در وقوع سیل اسفند ۹۷ و فروردین ۹۸، از سوی این مجمع مبلغ ۸۰۰ میلیون تومان به سیل زدگان شهرستان بابلسر کمک شد.

رییس مجمع خیرین محرومیت زدایی بسیج سازندگی شهرستان بابلسر با ارایه این مطلب که حدود دو میلیارد تومان در سال ۹۸ به محرومین شهرستان بابلسر پرداخت شده است افزود: از سوی مجمع در سال ۹۸ بازسازی بیش از ۲۰ منزل مسکونی را در دستور کار داشته ایم که به سرانجام رسیده است.

طلوعی افزود: از دیگر فعالیت‌های این مجمع در سال ۹۸ می‌توان به برگزاری طرح امام در ۴۰ روستای شهرستان، اهدای بیش از ۵۰ کمک بسته آموزشی تحصیلی و حضور فعالانه در برنامه‌های ورزشی، فرهنگی و مذهبی در سطح شهرستان اشاره کرد.

رییس مجمع خیرین محرومیت زدایی بسیج سازندگی شهرستان بابلسر گفت: با توکل و استعانت از درگاه الهی و با توجه به برنامه ریزی‌های انجام شده جهت فعالیت‌های این مجمع در آینده امید داریم که بتوانیم ثمرات خوبی را با حضور خیرین شهرستان در جهت محرومیت زدایی در سطح شهرستان به همراه داشته باشیم.

انتهای پیام/س
 

کمک میلیونی مجمع خیرین بسیج سازندگی بابلسر به سیل زدگان

برچسب ها: بسیج ، کمیته امداد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار