بازیکن تیم فوتبال پیکان تهران گفت: اشتباه داوری در بازی مقابل سپاهان موجب حذف پیکان در جام حذفی شد.

جلال علی محمدی هافبک هجومی تیم  فوتبال پیکان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص لغو بازی پیش روی تیمش مقابل تراکتور عنوان کرد: ما شرایط بازی مقابل تراکتور را داشتیم چون کاملا از نظر بدنی آماده بودیم و از نظر من بهتر بود که این بازی برگزار می شد تا در نهایت نیم فصل اول طولانی تر دنبال نشود.

او افزود: تراکتور بازیکنان باکیفیت و ملی‌پوش زیادی دارد. این بازی در این فصل برای ما اهمیت زیادی دارد و از طرفی، چون مقابل سپاهان بازی کردیم وقت کمی برای ریکاوری داشتیم و باید برای این دیدار حساس از نظر بدنی آماده شویم.

علی‌محمدی: اشتباه داوری باعث حذف پیکان در جام حذفی شد/ شرایط بازی مقابل تراکتور را داشتیم

 

سپاهان مقابل پیکان بازی همیشگی‌اش را ارائه نداد

بازیکن تیم پیکان همچنین درخصوص بازی قبلی تیمش مقابل سپاهان اصفهان در مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های جام حذفی بیان کرد: کسانی که بازیمان را دیدند می‌دانند تیم ما واقعاً بهتر از سپاهان بازی کرد و حریف اصفهانی نتوانست مانند همیشه فوتبال خوب خود را ارائه دهد و شاید یکی از مهمترین دلایل آن این است که پیکان خیلی خوب بازی می‌کرد. مثلاً در نیمه دوم سپاهان موقعیت چندانی روی دروازه ما ایجاد نکرد. به هر حال حریف از موقعیت هایش استفاده برد و در نهایت به مرحله بعدی جام حذفی صعود کرد.

اشتباه داوری جلوی صعود پیکان به مرحله بعدی جام حذفی را گرفت

علی محمدی در ادامه بیان کرد:  کمترین حق ما مقابل سپاهان این بود تا بازی مساوی شود و در نهایت در ضربات پنالتی سرنوشت ۲ تیم مشخص شود. زمانی که بازیکنان سپاهان گل دوم را زد من دیدم که سه نفر از بازیکنانشان در آفساید بودند، اما این صحنه از چشم داور دور ماند و در نهایت در دقایق حساسی گل را دریافت کردیم. حقیقتا سخت است سه بازیکن همزمان به عمق دفاع حریف بزنند و وقتی فیلم بازی را دیدیم حدسمان درست از آب درآمد و گل آن‌ها کاملاً در شرایط آفساید زده شد. اشتباه داور در این بازی باعث شد تا تیم ما حذف شود و اگر تیم‌های پر هوادار دیگری همچین بلائی سرشان می‌آمد بیشتر رسانه‌ها به آن می‌پرداختند.

علی‌محمدی: اشتباه داوری باعث حذف پیکان در جام حذفی شد/ شرایط بازی مقابل تراکتور را داشتیم

تیمی که خوب حمله کند در دفاع مشکل دارد

هافبک تیم پیکان تهران همچنین در پاسخ به این سوال که چرا خط حمله تیمش بهتر از خط دفاعی عمل کرده است اظهار کرد: تیمی که خوب حمله می‌کند در خط دفاع هم مشکل پیدا می‌کند و فشار زیادی متحمل می‌شود. در هر صورت ما بازیکنان که در حمله هستیم برای اینکه غافلگیر نشویم باید همگی آمادگی برگشتن به خط دفاعی را داشته باشیم. البته در بازی‌های قبلی تیم سعی کردیم این نقطه ضعف را پوشش دهیم و کلین شیت کنیم.

او همچنین در انتها در مورد بحث مطالبات بازیکنان پیکان عنوان کرد: اکثر باشگاه‌های فوتبال با مشکل مالی دست و پنجه نرم می‌کنند، اما باشگاه پیکان تا به امروز به تعهداتش پایبند بوده و البته بخشی از قرارداد بازیکنان باقی مانده است که مسئولان در تلاش هستند تا آن‌ها را هم پرداخت کنند.


 بیشتر بخوانید: برگزاری بازی تراکتور و پیکان در هاله‌ای از ابهام


اظهارات هافبک تیم پیکان تهران در خصوص شرایط تیم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار