رئیس سازمان بهزیستی کشور:

افراد دارای معلولیت در تصمیم‌گیری‌های کشور به رسمیت شناخته نمی‌شوند

قبادی دانا گفت: مشکل جامعه این است که افراد دارای معلولیت دیده نمی‌شوند و در تصمیم گیری‌های کشوری به رسمیت شناخته نمی‌شوند.

افراد دارای معلولیت در تصمیم گیری‌های کشور به رسمت شناخته نمی‌شوندبه گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، وحید قبادی دانا رئیس سازمان بهزیستی کشور در مراسم افتتاحیه نمایشگاه نقاشی افراد دارای معلولیت اظهار کرد: باید از خانواده‌های کودکان هنرمند دارای معلولیت تشکر کنم که باعث شدند استعدادی‌های این کودکان شکوفا شود. پشت هر یک از این تابلو‌ها تلاش‌های شبانه روزی مربیان و خانواده‌های آن‌ها است.
وی گفت: بسیاری از افرادی که دارای معلولیت ظاهری نیستند نمی‌توانند آثار هنری ارائه دهند.

قبادی دانا افزود: خانواده‌های دارای کودکان معلول از نمایشگاه نقاشی کودکان دارای معلولیت بازدید کنند و امیدوار شوند که می‌توانند این کودکان را وارد جامعه کنند.

رئیس سازمان بهزیستی کشور  بیان کرد: هدف ما در سازمان بهزیستی این است که افراد دارای معلولیت را افرادی توانمند و پویا در خانواده و سطح جامعه ببینیم.

رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: مشکل جامعه ما این است که افراد دارای معلولیت دیده نمی‌شوند و در تصمیم گیری‌های کشوری به رسمیت شناخته نمی‌شوند و باید در تصمیم گیری‌های خود به این افراد توجه کنیم.

قبادی دانا افزود: به دلیل مشکلات اقتصادی و تحریم‌ها در تهیه تجهیزات توانبخشی برای افراد معلول با کمبود مواجه شدیم.

وی افزود: افراد دارای معلولیت ۱۰ درصد جامعه را تشکیل می‌دهد و زمانی جامعه به بالندگی می‌رسد که این ۱۰ درصد دیده شوند.

انتهای پیام/

برچسب ها: معلولان ، بهزیستی ، تحریم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار