رئیس فدراسیون ورزش‌های سه‌گانه گفت: البرز در اسفندماه سال‌جاری میزبان رویداد بین المللی ورزش سه‌گانه خواهد بود.

گودرزی، رئیس فدراسیون ورزش‌های سه‌گانه در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، در نخستین جلسه شورای ورزش همگانی استان البرز با اشاره به این که رویداد بین المللی ورزش‌های سه‌گانه را اسفند ماه سال‌جاری به میزبانی استان البرز خواهیم داشت، گفت: این دوره مسابقات در پارک جهان نما و با حضور مسئولان کشوری برگزار خواهد شد.

رئیس فدراسیون ورزش سه‌گانه گفت: طبق پیش‌بینی‌ها حدود ۶۰ الی ۱۰۰ نفر از ورزشکاران خارجی در این دوره حضور دارند و مسئولان کشوری مربوطه نیز در مراسم حاضر خواهند شد.

گودرزی با بیان این که این ورزش مورد علاقه اغلب مردم است، گفت: در نظر داشتیم این رویداد در محلی برگزار شود که بتوانیم از طبیعت‌های آن منطقه نیز استفاده کنیم و همچنین مردم منطقه نیز رنگ و بوی ورزش را بیشتر دنبال کنند.

رئیس فدراسیون ورزش‌های سه‌گانه، افزود: باید شاهد باشیم حاضرین این مسابقات بتوانند امکان درک صحیح‌تر و انتخاب کامل‌تر از ورزش خود را داشته باشند.

گودرزی گفت: ما در این مدت باقیمانده فضا را برای یک رویداد در سطح استاندارد‌های جهانی تعریف خواهیم کرد و از نقطه نظرات مربوط به این مهم استفاده خواهیم کرد.

انتهای پیام/ج.خ

استاندارد جهانی ورزشی در البرز حاکم می شود

برچسب ها: ورزش و جوانان ، شنا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.