استاندار کرمان گفت: ثبت نام از داوطلبان مجلس یازدهم در ۹ حوزه اصلی انجام و البته این مهم در وزارت کشور هم انجام می شود همچنین ۱۴ حوزه فرعی داریم که در آن‌ها تنها کار‌های انتخاباتی انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمدجواد فدایی استاندار کرمان صبح امروز، در اولین روز از نام نویسی داوطلبین انتخابات مجلس یازدهم و در بازدید از فرآیند ثبت‌نام در فرمانداری کرمان گفت: این فرآیند از امروز طبق قانون و با توجه به دستورالعمل انتخابات شروع شده است.

فدایی افزود: فرایند ثبت نام از امروز تا هفت روز از ساعت هشت صبح تا شش بعد از ظهر است و همه امکانات در فرمانداری‌ها فراهم شده و هیچگونه مشکلی وجود ندارد.

او گفت: مجلس جایگاه بسیار مهمی دارد و مردم به این اهمیت واقف هستند این مجلس است که قوانین کارا و مترقی را مشخص و تنظیم می‌کند.

استاندار کرمان گفت: این قوانین هستند که مشکلات مردم را حل می‌کند لذا دعوت می‌کنم از همه کسانی که در خودشان این توانایی را می‌بینند و می‌توانند مفید باشند و قوانین خوبی را تنظیم کنند برای ثبت‌نام حضور پیدا کنند.

فدایی تصریح کرد: امیدوارم با پیش‌بینی‌های که شده شاهد انتخابات قانونی، سالم و پرشور  و شاهد مجلسی بسیار خوب و توانمند باشیم.

او گفت: مردم در این انتخابات دستشان باز است و می‌توانند از بین افراد توانمندتر و کاندیدا‌های بیشتر فرد اصلح را انتخاب کنند امیدوارم همه مردم با رضایتمندی در انتخابات شرکت کنند.

انتهای پیام/ی

آغاز ثبت نام داوطلبان انتخابات مجلس در کرمان

برچسب ها: استانداری ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار