جلسه ستاد تنظیم بازار با محوریت تامین میوه روز‌های پایانی سال و عید ۹۹ برگزار و تامین ۲ هزار تن سیب و پرتقال در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  خواجویی معاون سازمان صمت استان در جلسه ستاد تنظیم بازار با محوریت تامین میوه روز‌های پایانی سال و شب عید  ،با اعلام اینکه مقرر شده برای میوه شب عید ۷۰۰ تن سیب درختی شامل ۶۰۰ تن سیب زرد و ۱۰۰ تن سیب سرخ تهیه شود گفت: میوه پرتقال هم ۱۴۰۰ تن است که از مازندران و جنوب استان تامین شود.

دهقان سرپرست هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمان با اعلام اینکه برای وضعیت تامین میوه شب عید سازمان تعاون روستایی با دستور استاندار متولی شده است گفت: قرار شد کمیته‌ای تشکیل تا هماهنگی بین دستگاه‌ها انجام شود تا به مشکل برنخوریم.

او افزود: در بحث سوخت شرکت پخش موضوع کشوری است و باید در جلسه ستاد تنظیم کشور اعلام تا بررسی شود.

دهقان اظهار کرد: شرکت‌های پخش و تمام کسانی که در بخش خدماتی کار می‌کنند آمار ماشین‌های خود و میزان سوخت را اعلام کنند تا در جلسه ستاد تنظیم بازار کشور مطرح شود.

در ادامه حسینی رییس سازمان صمت با اعلام اینکه در همین چند روز اخیر بین ۱۰ تا ۱۵ درصد افزایش قیمت‌ها داشتیم گفت: مردم طرف دوم ما هستند نباید به بی اعتمادی بیفتند.

نماینده اطلاعات هم با اشاره به اینکه به طور واقعی بعد از سهمیه بندی بنزین ما بین ۱۰ تا ۲۵ درصد افزایش قیمت داشتیم اظهار کرد:برای جلوگیری از گرانی باید به ناوگان حمل کالا بنزین لازم داده شود تا سوخت آن‌ها باعث گرانی نشود.

انتهای پیام/ی

افزایش قیمت در سطح بازار کرمان

برچسب ها: صنعت ، معدن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار