مدیر ستاد اقامه نماز استان همدان گفت: از برترین دستگاه‌ های اجرایی استان در ترویج فرهنگ نماز امروز در اجلاس استان نماز تقدیرمی شود.

تقدیراز برترین دستگاه‌های اجرایی استان در حوزه ترویج نمازبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،حجت الاسلام و المسلمین مرتضی حسنی حلم، مدیر ستاد اقامه نماز استان همدان در اجلاس استانی نماز گفت: از برگزیدگان توسعه فرهنگ نماز در اجلاس استان نماز تجلیل می‌شود.

او با بیان اینکه ترویج نماز و توسعه این فریضه الهی از اهداف اجلاس‌های نماز است افزود: همایش‌های نماز‌ با  رویکرد نماز و مدرسه را هم با همکاری ادارات آموزش و پرورش برگزار کردیم.

مدیر ستاد اقامه نماز استان همدان افزود : نخستین ثمره حکومت صالحان در جهان اقامه نماز است و نماز ما را در بستر تربیت انسانی قرار می دهد.

حجت الاسلام و المسلمین مرتضی حسنی حلم نماز را وسیله مطمئن برای تربیت اسلامی و خودساخته انسانی دانست و ادامه داد: جامعه نماز خوان و نمازی ،  جامعه ای با نشاط دینی و عامل به دستورات الهی است .

دبیر ستاد اقامه اقامه نماز استان همدان بیان کرد: ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی در حوزه نماز بر اساس نظام جامع ارزیابی در پنچ گروه دستگاه‌های بخش فرهنگی ورزشی؛ علمی، آموزشی و پژوهشی؛ مدیریتی- قضایی، عمرانی، تولیدی و صنعتی؛ اجتماعی- رفاهی زیر نظر ۱۳ دستگاه اجرایی صورت گرفته است.

انتهای پیام / ا

دستگاه‌های اجرایی برتر استان در حوزه ترویج نماز معرفی شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.