علیخانی نسبت به تخلف سازمان تاکسیرانی و تغییر غیر قانونی ماده ۲ آئین نامه تذکر داد.

تذکر عضو شورای شهر به اقدام غیر قانونی تاکسیرانیبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد علیخانی عضو شورای شهر تهران در یکصد و هفتاد و نهمین جلسه شورای شهر تهران در خصوص وضعیت گود‌های رها شده اطراف برج میلاد و تخلفات تاکسیرانی توضیحاتی داد.

وی با برگزاری جلسات و پیگیری‌های مکرر در مورد پایدارسازی و تعیین تکلیف گود‌های رها شده در مجاورت برج میلاد گفت: با توجه به اهمیت موضوع و خطرناک بودن این گود و سایر گو‌دهای رها شده در تهران همانند گود خیابان ایران زمین به شهردار تهران تذکر می‌دهم که شخصا این موارد را پیگیری و با گرفتن تصمیمات لازم نتیجه را اعلام کند.

علیخانی در ادامه به تخلف سازمان تاکسیرانی و تغییر غیر قانونی ماده ۲ آئین نامه پرداخت و گفت:  شکایت‌های رسیده از شرکت‌های خصوصی تاکسیرانی مبنی بر الزام این شرکت‌ها برای دریافت پروانه‌های متعدد از سازمان تاکسیرانی است که ناشی از تغییر غیر قانونی ماده آئین نامه مجوز تأسیس و فعالیت شرکت‌های تاکسیرانی است.


بیشتر بخوانید: باید کاری کنیم قشر مرفه از حمل و نقل عمومی استفاده کنند


او افزود: لازم است شهردار تهران دستور دهد که موضوع تخلف صورت گرفته به قید فوریت رسیدگی شود و ضمن بازگشت مفاد اصلی ماده مذکور پروانه‌ها طبق روال قانونی صادر شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار