نتایج نظرسنجی «آپینیوم» Opinium نشان می‌دهد حزب محافظه‌کار انگلیس همچنان از حزب کارگر در نظرسنجی‌های انتخاباتی جلوتر است.

حزب محافظه‌کار انگلیس همچنان از حزب کارگر در نظرسنجی‌های انتخاباتی پیش استبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، روزنامه «آبزرور» Observer به نقل از نظرسنجی «آپینیوم» Opinium گزارش داد حزب محافظه‌کار بوریس جانسون، نخست‌وزیر انگلیس شاهد کاهش پیش بودن خود از حزب مخالف کارگر در هفته گذشته بوده ولی از این حزب همچنان ۱۵ درصد جلوتر است.

آبزرور اعلام کرد میزان حمایت از محافظه کاران ۴۶ درصد است که یک درصد کاهش یافته است. بر این اساس، میزان حمایت از حزب مخالف (کارگر) سه درصد افزایش یافته و به ۳۱ درصد رسیده است.

دو هزار و ۱۸ نفر بین بیست و هفتم ماه نوامبر و بیست و نهم ماه نوامبر، روز حمله فردی که دو نفر را در لاندن بریج (پل لندن) کشت و سپس خود به ضرب گلوله پلیس کشته شد، در نظرسنجی آپینیوم شرکت کردند.

پیش از این بوریس جانسون از دونالد ترامپ خواسته بود دخالتی در انتخابات آینده انگلیس نداشته باشد و از آن دور بماند.

جانسون گفته بود بهترین گزینه این است که رئیس جمهور آمریکا هنگامی که هفته آینده برای شرکت در اجلاس ناتو به لندن سفر می‌کند، خود را درگیر انتخابات آتی انگلیس نکند.

رئیس جمهور آمریکا در ماه اکتبر با دخالت در مسائل انتخاباتی انگلیس گفته بود جرمی کوربین، رهبر حزب کارگر انگلیس برای این کشور «بسیار بد» خواهد بود بنابراین جانسون باید با نایجل فراژ، رهبر حزب برگزیت متحد شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار