کارشناس داوری فوتبال گفت: محمد حسین زاهدی فر در دیدار سپاهان و استقلال برای هر یک از ۲ تیم یک پنالتی نگرفت.

نوید مظفری کارشناس داوری فوتبال در گفتگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره ارزیابی اش از عملکرد محمد حسین زاهدی فر در بازی سپاهان  و استقلال بیان کرد: زمانی که یک داور ۲ پنالتی مسلم را در یک بازی نشخیص نمی‌دهد، بی شک عملکرد خوبی نداشته و با وجود کیفیت بالای  بازی تیم زاهدی فر نمایش ضعیفی داشت.

او افزود: اولین اشتباه داور در نیمه اول و زمانی رخ داد که به عارف غلامی پس از کوبیدن توپ روی زمین کارت زرد نشان نداد. در دقیقه ۵۱ هم او برخورد واضح توپ به دست کی روش استنلی را پنالتی نگرفت که من مانده ام چگونه با وجود حضور شش داور در زمین هیچ یک از آن‌ها به ویژه داور وسط و داوران پشت دروازه این صحنه واضح را ندیدند.

کارشناسی داوری فوتبال ایران اظهار داشت: البته پس از این صحنه داور باید به غیر از وریا غفوری، استراماچونی و برخی دیگر از نیمکت نشین‌های استقلال را هم با کارت زرد جریمه می‌کرد. با این وجود به دلیل اینکه به نظر می‌رسید خود زاهدی فرد هم به اشتباهش پی برده است با استقلالی‌ها مماشات کرد. کجای دنیا دیده اید یک سرمربی برای اعتراض به داور وارد زمین شود که استراماچونی به عنوان یک مربی حرفه‌ای با سابقه کار در سری A ایتالیا این کار را انجام می‌دهد.


بیشتر بخوانید: سپاهان ۲ - استقلال ۲/ نورافکن چراغ صدرنشینی آبی پوشان را خاموش کرد


مظفری در ادامه تصریح کرد: آخرین اشتباه داوری هم دقیقه ۸۲ رخ داد. زمانی که رضا میرزایی، بازیکن سپاهان به درون محوطه جریمه استقلال رسید با خطای هروویه میلیچ متوقف شد، اما زاهدی فر این صحنه را هم به اشتباه پنالتی تشخیص نداد.

او در پایان اظهار داشت: متاسفانه بار دیگر در این دیدار شاهد حرکاتی بودیم که در بازی‌های تیم ملی هم بار‌ها آن‌ها را دیده ایم. بازیکنان و البته مربیان حرفه‌ای مان عادت کرده اند به داور اعتراض کنند. البته من منکر سوت‌های اشتباه زاهدی فر نمی‌شوم، اما وقتی داور تصیمی می‌گیرد، دیگر نمی‌توان آن را برگرداند و اعتراض بی فایده است.

انتهای پیام

اظهارات مظفری درباره داوری دیدار سپاهان- استقلال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Poland
رضا
۱۰:۴۵ ۱۰ آذر ۱۳۹۸
داور پرسپولیسی که سابقه طرفداریت از تیم قرمز آشکار و زبان زد خاص و عام است
آخرین اخبار