دادستان عمومی و انقلاب روانسر گفت : وضعیت تصادفات در جاده‌های این شهرستان بسیار نگران‌کننده است و براساس پرونده‌های ورودی به دادگستری، سوانح رانندگی دومین جرم ارتکابی در روانسر است.

وضعیت تصادفات در جاده‌های شهرستان روانسر بسیار نگران‌کننده استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،نوید صحرایی دادستان عمومی و انقلاب روانسر گفت : در سال ۹۷ تعداد ۵۲۰ پرونده مربوط به تصادفات در محاکم قضایی این شهرستان تشکیل شده که ۳۴ مورد آن فوتی بوده است.

او گفت : از ابتدای سالجاری نیز تاکنون ۳۶۵ فقره پرونده تصادف در شعب دادگستری شهرستان روانسر تشکیل شده که ۲۵ مورد آن مربوط به تصادفات فوتی بوده است.

دادستان روانسر با بیان اینکه رانندگی بدون گواهینامه پنجمین جرم ارتکابی در این شهرستان است، افزود: براساس ارزیابی‌های صورت گرفته علت عمده تصادفات در این شهرستان تخطی از سرعت مطمئنه و توجه نکردن به موارد ترافیکی و راهنمایی و رانندگی است.

صحرایی افزود: بخش عمده‌ای از توان دستگاه قضایی شهرستان روانسر برای رسیدگی به پرونده‌های تصادفات صرف می‌شود و اجرای طرح‌های ترافیکی باید کارشناسی شده و در راستای کاهش تصادفات و رضایتمندی مردم باشد.

او با تاکید بر اینکه دادستانی با سهل انگاری‌ها در مسائل ترافیکی برخورد جدی خواهد کرد، گفت: نباید با کار‌های غیرکارشناسی مردم را مجبور کنیم برخلاف ضوابط و آئین نامه‌ها رفتار کنند.

 

 

انتهای پیام/د

۵۲۰ پرونده مربوط به تصادفات در محاکم قضایی تشکیل شد

 

برچسب ها: قوه قضاییه ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.