مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل از شناسایی و تجلیل کسب و کارها، سازمان‌های مردم نهاد و فعالان نوآور در حوزه‌های گردشگری، صنایع دستی و میراث فرهنگی این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، نادر فلاحی، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: با فراخوان شناسایی کسب و کار‌های نوآور در حوزه‌های گردشگری، صنایع دستی و میراث فرهنگی، شناسایی کسب و کار‌ها در اردبیل نیز انجام می‌شود.

او افزود: «این مهم به مناسبت نامگذاری سال ۲۰۱۹ به عنوان سال آموزش، توسعه مهارت‌ها و مشاغل» توسط سازمان جهانی گردشگری عملیاتی شده و تبیین اشاعه نقش صنعت گردشگری در اشتغال زایی در سطح جهانی را دنبال می‌کند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان متذکر شد:با توجه به برگزاری رویدادی همزمان با شب یلدا در کشور، در استان اردبیل نیز کسب و کار‌های شاخص و نوآور شناسایی شده و مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.

به گفته فلاحی با توجه به ضرورت ثبت نام داوطلبان، آخرین فرصت متقاضیان جهت تکمیل فرم فراخوان که در آدرس اینترنتی http://forms.gle/b۷eqmsxzt۶lvg۸fs۹ گنجانده شده است، تا ۱۳ آذر ماه پیش بینی شده است.

او تصریح کرد: اطلاع رسانی به برگزیدگان مرحله اول ۱۶ آذر ماه و حضور برگزیدگان مرحله اول در مصاحبه حضوری در تهران ۲۰ آذر ماه است.

فلاحی با اشاره به برگزاری رویداد یلدای گردشگری با حضور راویان برگزیده جهت روایت قصه کسب و کار خود در ۲۸ آذرماه خواستار مشارکت صاحبان کسب و کار در این فراخوان شد.

انتهای پیام/ح

شناسایی کسب و کار‌های گردشگری  در اردبیل

برچسب ها: گردشگری ، مهارت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.