رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان گرمسار با اشاره به ضرورت حفظ منابع طبیعی و بالا بردن سرانه‌ی فضای سبز گفت: حل مشکلات زیست محیطی نیازمند هم افزایی دهیاری ها با اداره منابع طبیعی است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان،اسماعیل عرب معصومی رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان گرمسار در نشست با دهیاران شهرستان گرمسار ضمن اشاره به ضرورت حفظ منابع طبیعی و تلاش برای بالا بردن سرانه‌ی فضای سبز گفت: برای از بین بردن مشکلات زیست محیطی در سال‌های آتی باید دست به کار شد و فرصت را مغتنم شمرد.

او افزود: دهیاران به عنوان نمایندگان حاکمیت در همراهی با جامعه هدف (مردم) می‌توانند نقش بسزائی در حفظ منابع طبیعی داشته باشند و چاره‌ی حل مشکلات زیست محیطی همکاری و ارتباط مستمردهیاران با اداره منابع طبیعی و آبخیزداری می‌باشد که این امر با پیگیری‌های مستمر دهیاران هم اینک قابل اجرا است، ولی می‌بایست این مشارکت تقویت شود

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان گرمسار یاد آور شد: این همکاری مشترک و توأمان، در خصوص بوستان‌های روستایی همیاران طبیعت و حفظ فضای سبز که ضمن کمک به بهبود سطح سلامت جامعه هدف، به زیباتر شدن روستا‌ها هم کمک می‌کند و این آمادگی وجود دارد که با مشارکت دهیاران به ایجاد بوستان روستایی اهتمام بورزیم.

عرب معصومی ضمن دعوت از دهیاران جهت مشارکت در امر ثبت نام به عنوان همیارطبیعت و محافظین طبیعت، با شرکت در کلاس‌های آموزشی با وظائف منابع طبیعی در زمینه‌های حفاظتی و افزایش سرانه فضای سبز را خواستارشد.

در ادامه درخواست کرد در صورت روئیت تخلفات و تصرفات، با شماره ۱۵۰۴ تماس حاصل نماید یا ۳۱۶۰۱۹۰۰ تماس بگیرید.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان گرمسار در ادامه از دهیاران و شورا‌های اسلامی درخواست کرد در امر ایجاد شغل و اجرای ماده ۲۷ (تهیه سند برنامه جهت روستا) و تشکل حبله رود همکاری لازم را معمول دارند.

انتهای پیام / م

ضرورت مشارکت در امر ثبت نام به عنوان همیارطبیعت و محافظین طبیعت

 

برچسب ها: محیط زیست ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.