روسای واحد‌های حزب جمهوریت ایران اسلامی انتخاب شدند

دومین جلسه شورای مرکزی حزب جمهوریت ایران اسلامی صبح روز جمعه هشتم آذر ۹۸ به ریاست دکتر رسول منتجب‌نیا با حضور اکثریت اعضا برگزار و با دو دستور جلسه کار خود را آغاز کرد.

به گزارش حوزه احزاب و تشکل‎های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، دومین جلسه شورای مرکزی حزب جمهوریت ایران اسلامی صبح روز جمعه هشتم آذر ۹۸ به ریاست دکتر رسول منتجب‌نیا با حضور اکثریت اعضا برگزار و با دو دستور جلسه کار خود را آغاز کرد.

«بحث و بررسی پیرامون مسائل کلان کشور» و «معرفی روسای یازد‌ه‌گانه واحد‌های حزب» در دستور جلسه شورای مرکزی این حزب بود.

در ابتدای این جلسه دبیرکل حزب جمهوریت ایران اسلامی در خصوص حوادث و اتفاقاتی که بعد از افزایش قیمت بنزین رخ داد، مباحثی را مطرح کرد و از جمله گفت: در همان ابتدای افزایش سه برابری بنزین، در نامه‌ای به رئیس‌جمهوری اعلام کردم که تصمیم به افزایش قیمت بنزین پوست خربزه‌ای است که زیر پای شما قرار داده‌اند و هنوز هم معتقدم تصمیم نابه‌هنگام و حرکت نسنجیده‌ای در شرایط کنونی کشور بوده است.

او افزود: حذف یارانه ممکن است توجیه علمی و کارشناسی در شرایط عادی داشته باشد، اما در شرایط تحریم و در آستانه انتخابات و در فضایی که جامعه با انواع تهدید‌ها مواجه است، تصمیمی درست نبود لذا عامل اصلی بروز اتفاقات و خسارت‌های اخیر متوجه تصمیم‌گیرندگان موضوع قیمت بنزین نیز هست.

حجت‌الاسلام والمسلمین منتجب‌نیا با بیان این‌که هیچ‌یک از تصمیم‌گیرندگان از جمله سران سه قوه و دیگران نمی‌توانند از خود سلب مسئولیت کنند و رئیس‌جمهوری هم از این قاعده مستثنی نیست، خاطرنشان کرد: هرگونه اغتشاش، ناامنی و آتش کشیدن اموال عمومی، دولتی و مردمی را از سوی هر فرد و گروهی که اتفاق افتاده باشد، به شدت محکوم می‌کنیم.

دومین دستور جلسه شورای مرکزی حزب جمهوریت معرفی مسئولان دفاتر، کمیته‌ها و شاخه‌های حزب مطابق اساسنامه بود.

از افراد پیشنهادی دکتر منتجب‌نیا به شورای مرکزی برای ریاست واحدهای حزب ۹ نفر از شورای مرکزی رای اعتماد گرفتند که عبارتند از:

۱. دفتر سیاسی: رحمت‌اله بیگدلی
۲. دفتر مرکزی حزب: افشین زبردست
۳. کمیته تشکیلات: سیدجمال الدین سید زاده
۴. کمیته امور استان‌ها: قربانعلی قائمی
۵. کمیته فرهنگی، اجتماعی و ایثارگران: خانم سمیه طهماسبی
۶. کمیته آموزش: حجت پویان
۷. کمیته انتخابات: مهدی رسول‌پناه
۸. شاخه جوانان: امیرتیمور طاهری
۹. شاخه بانوان: خانم خدیجه محمدی

در این جلسه دو کمیته روابط عمومی و امور مالی تعیین تکلیف نشدند و تعیین مسئولان آن‌ها به جلسه بعدی شورای مرکزی موکول شد و مصوب گردید تا آن زمان، اسفندیار عبداللهی مسئولیت روابط عمومی و امور رسانه‌ای حزب را با همکاری شورای سه نفره و محمدعلی امامی امور مالی حزب را انجام دهند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار