دومین جلسه شورای مرکزی حزب جمهوریت ایران اسلامی صبح روز جمعه هشتم آذر ۹۸ به ریاست دکتر رسول منتجب‌نیا با حضور اکثریت اعضا برگزار و با دو دستور جلسه کار خود را آغاز کرد.

به گزارش حوزه احزاب و تشکل‎های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، دومین جلسه شورای مرکزی حزب جمهوریت ایران اسلامی صبح روز جمعه هشتم آذر ۹۸ به ریاست دکتر رسول منتجب‌نیا با حضور اکثریت اعضا برگزار و با دو دستور جلسه کار خود را آغاز کرد.

«بحث و بررسی پیرامون مسائل کلان کشور» و «معرفی روسای یازد‌ه‌گانه واحد‌های حزب» در دستور جلسه شورای مرکزی این حزب بود.

در ابتدای این جلسه دبیرکل حزب جمهوریت ایران اسلامی در خصوص حوادث و اتفاقاتی که بعد از افزایش قیمت بنزین رخ داد، مباحثی را مطرح کرد و از جمله گفت: در همان ابتدای افزایش سه برابری بنزین، در نامه‌ای به رئیس‌جمهوری اعلام کردم که تصمیم به افزایش قیمت بنزین پوست خربزه‌ای است که زیر پای شما قرار داده‌اند و هنوز هم معتقدم تصمیم نابه‌هنگام و حرکت نسنجیده‌ای در شرایط کنونی کشور بوده است.

او افزود: حذف یارانه ممکن است توجیه علمی و کارشناسی در شرایط عادی داشته باشد، اما در شرایط تحریم و در آستانه انتخابات و در فضایی که جامعه با انواع تهدید‌ها مواجه است، تصمیمی درست نبود لذا عامل اصلی بروز اتفاقات و خسارت‌های اخیر متوجه تصمیم‌گیرندگان موضوع قیمت بنزین نیز هست.

حجت‌الاسلام والمسلمین منتجب‌نیا با بیان این‌که هیچ‌یک از تصمیم‌گیرندگان از جمله سران سه قوه و دیگران نمی‌توانند از خود سلب مسئولیت کنند و رئیس‌جمهوری هم از این قاعده مستثنی نیست، خاطرنشان کرد: هرگونه اغتشاش، ناامنی و آتش کشیدن اموال عمومی، دولتی و مردمی را از سوی هر فرد و گروهی که اتفاق افتاده باشد، به شدت محکوم می‌کنیم.

دومین دستور جلسه شورای مرکزی حزب جمهوریت معرفی مسئولان دفاتر، کمیته‌ها و شاخه‌های حزب مطابق اساسنامه بود.

از افراد پیشنهادی دکتر منتجب‌نیا به شورای مرکزی برای ریاست واحدهای حزب ۹ نفر از شورای مرکزی رای اعتماد گرفتند که عبارتند از:

۱. دفتر سیاسی: رحمت‌اله بیگدلی
۲. دفتر مرکزی حزب: افشین زبردست
۳. کمیته تشکیلات: سیدجمال الدین سید زاده
۴. کمیته امور استان‌ها: قربانعلی قائمی
۵. کمیته فرهنگی، اجتماعی و ایثارگران: خانم سمیه طهماسبی
۶. کمیته آموزش: حجت پویان
۷. کمیته انتخابات: مهدی رسول‌پناه
۸. شاخه جوانان: امیرتیمور طاهری
۹. شاخه بانوان: خانم خدیجه محمدی

در این جلسه دو کمیته روابط عمومی و امور مالی تعیین تکلیف نشدند و تعیین مسئولان آن‌ها به جلسه بعدی شورای مرکزی موکول شد و مصوب گردید تا آن زمان، اسفندیار عبداللهی مسئولیت روابط عمومی و امور رسانه‌ای حزب را با همکاری شورای سه نفره و محمدعلی امامی امور مالی حزب را انجام دهند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار