بازیکن تیم نساجی مازندران گفت: امیدوارم در بازی مقابل پرسپولیس بدشانس‌های تیم ما تمام شود.

علی شجاعی مهاجم تیم نساجی مازندران در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص بازی پیش روی تیمش مقابل پرسپولیس تهران بیان کرد: استارت نتیجه گیری ما امیدوارم در بازی مقابل پرسپولیس بخورد و بعد از این باید با تیم‌های بالا نشین جدول مثل سپاهان و شهر خودرو مصاف کنیم، اما جلوی این تیم‌ها بازیکنانمان انگیزه بیشتری دارند.

پیروزی پرسپولیس در بازی قبلی به آن‌ها انگیزه داد

او افزود: در شان نساجی نیست که در چنین جایگاهی از جدول قرار بگیرد. مطمئنا در هفته‌های بعدی نتایج جبران می‌شود و انشاالله نساجی به حق خود می‌رسد. امیدوارم در بازی مقابل پرسپولیس با تمرکز بالا ظاهر شویم. پرسپولیس تیم قدرتمندی است و از طرفی قهرمان ۳ دوره لیگ برتر است. این درست است که نتایج چند هفته گذشته پرسپولیس چندان خوب نبود، اما برد‌های خوبی هم به دست آورده و پیروزی مقابل صنعت نفت هم به آن‌ها روحیه مضاعف داده است، اما ما باید با انگیزه و تلاش دو یا سه برابر جلوی این تیم بازی کنیم.


بیشتر بخوانید: بازی پرسپولیس - نساجی امروز برگزار می‌شود


برابر استقلال سوار بازی بودیم

شجاعی در مورد بازی قبلی تیمش مقابل استقلال تهران عنوان کرد: مقابل استقلال واقعا خوب بازی کردیم و موقعیت‌های زیادی خلق کردیم. اگر موقعیت دقیقه ۱۰ نساجی گل می‌شد روی روند کل بازی تاثیرگذار بود. موقعیت‌های تیم نساجی مقابل استقلال واقعا زیاد بود و شانس گل استقلال نزدیک به ۳۰ درصد بود، اما از تمام شانس هایش استفاده کرد و در نهایت پیروز شد. ما مقابل استقلال سوار بازی بودیم و استقلال در چند هفته گذشته فوتبال خود را به طور قالب به حریفان دیکته می‌کند. به هر حال فوتبال همین است و اگر از موقعیت هایتان اگر درست استفاده نکنید مطمئنا نتیجه مطلوب به دست نمی‌آید.

نساجی مانند استقلال بازی می کند

او افزود: حدود ۴ یا ۵ بازی است که گل نزده ایم یا تن به تساوی دادیم، اما واقعا مانند استقلال بازی کرده ایم گرچه نتیجه مطلوب به دست نیامده و توپ هایمان به گل نرفته است. امیدوارم بدشانسی تیم ما مقابل پرسپولیس تمام شود. اگر تیم ما بدشانس نبود مطمئنا می‌توانست امتیازات بیشتری را در جدول کسب کند.

مقابل استقلال مصدوم نبودم

بازیکن تیم ملی امید ایران همچنین در مورد اردوی چند روزه این تیم به قطر بیان کرد:، چون به مدت ۱۲ روز در اردوی تیم ملی امید بودم و در بازی مقابل قطر به مدت ۹۰ دقیقه بازی کردم، از لحاظ بدنی واقعا خسته بودم و وقتی به ایران رسیدم کلا با نساجی یک جلسه تمرین کردم و تمرین قبلی هم استراحت کردم و واقعا مقابل استقلال شرایط ایده آلی برای بازی نداشتم، اما مصدوم نبودم.

نباید پیکان انتقادات را به سمت تیم ملی امید روانه کرد

او ادامه داد: نباید فعلا نتایج تیم ملی امید را رصد کرد. وقتی استرالیا را بردیم همه از عملکرد تیم ملی امید تمجید کردند و وقتی بازی را مقابل اندونزی واگذار کردیم شرایط فرق کرد و انتقادات شروع شد. بازی‌های تدارکاتی تیم‌ها را به مرز آمادگی می‌رساند و به کادر فنی کمک می‌کند تا نقاط قوت و ضعف را شناسایی کنند. شرایط بازی رسمی و دوستانه را نباید با هم مقایسه کرد و به نظرم هنوز از نظر بدنی بازیکنان در شرایط ایده آلی نیستند و شاید ما تنها ۵۰ درصد آماده هستیم. اختلاف ساعت و شرایط آب و هوایی که در اندونزی داشتیم به ما کمک کرد تا در نهایت در کشور تایلند مشکلی نداشته باشیم و با شرایط کنار بیاییم.

سرمربی قطر از عملکرد امید‌ها تمجید کرد

شجاعی در انتها عنوان کرد: با اینکه جلوی قطر باختیم، اما استیلی از عملکرد بازیکنان تمجید کرد. حتی سانچز سرمربی قطر هم اذعان کرد ایران تنها تیم سازمان یافته‌ای بود که با آن بازی کردیم نشانه از قدرت تیم ایران دارد و مخصوصا جلوی قطر واقعا خوب بازی کردیم. هرچه زدیم به در بسته خوردیم و داور بازی هم یک طرفه به نفع قطر سوت زد. اگر واقعا تعداد اردو‌ها زیاد باشد و شرایط مهیا شود تیم ملی حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت.


بیشتر بخوانید: برگزاری دیدار پرسپولیس و نساجی قطعی شد


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ش ه
۲۰:۲۳ ۰۹ آذر ۱۳۹۸
نساجی همیشه خوب بازی می کند اما نتیجه نمی گیرد. مهم بازی خوب است اما پرسپولیس هم نیاز به برد دارد
آخرین اخبار