معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس از کشته و مصدوم شدن سه نفر براثر تصادف در بندرعباس خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، حسن امینی، معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس گفت: برخورد پراید با مینی بوس سه کشته و یک مصدوم برجای گذاشت.

او افزود: در ساعت ۲۳:۲۹ روز جمعه تماس با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی بندرعباس، گزارشی مبنی بر حادثه برخورد یک خودرو پراید با مینی بوس در خیابان بروجردی، روبروی مجتمع مسکونی شهید دقت اطلاع داده شد.

معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس گفت: این خودرو که از غرب به شرق خیابان بروجردی با سرعت زیاد در حال حرکت بود، پس از برخورد با چند خودرو دیگر و متواری شدن، روبروی مجتمع شهید دقت با مینی بوس پارک شده برخورد کرد.

امینی افزود:بلافاصله اکیپ امدادی آتش نشانان از ایستگاه شماره ۴ و ۹ به محل اعزام شدند و عملیات نجات و رهاسازی هر سه سرنشین خودرو را آغاز نمودند.

امینی گفت:  در این حادثه ۲ سرنشین خودرو جان خود را در دم از دست دادند و راننده خودرو مصدوم شده بو که پس از رهاسازی تحویل عوامل انتظامی و اورژانس شدند.
انتهای پیام/ر

دو کشته بر اثر تصادف در بندرعباس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.