چهارمین نمایشگاه صنایع دستی استان خراسان جنوبی از ۱۳ آذرماه به روی علاقه‌مندان باز می‌شود.

عباس زاده معاون صنایع دستی استان  در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، گفت: چهارمین نمایشگاه صنایع دستی استان خراسان جنوبی از ١٣ تا ١٨ آذر در محل دائمی دائمی استان کار خود را آغاز خواهد کرد.

او افزود: در این نمایشگاه بیش از ۱۹۶ غرفه متعلق به دستگاه‌های اجرایی، صنایع دستی سایر استان‌ها و همچنین هنرمندان و صنعتگران استان خواهد بود.

عباس زاده گفت: علاقه مندان می‌توانند همه روزه در ایام فعالیت نمایشگاه از ساعت ١٦ تا ٢٢ به محل نمایشگاه‌های بین المللی استان مراجعه کرده و از نمایشگاه دیدن کنند.

معاون صنایع دستی استان اشاره کرد: مجموعه‌ای از تولیدات هنرمندان و صنعتگران ٣٠ استان کشور به نمایش گذاشته خواهد شد؛ و علاقه‌مندان میتوانند از صنایع دستی سایر استان‌ها در این نمایشگاه دیدن کنند.

عباس زاده در پایان اشاره کرد: علاوه بر این امسال در چهارمین نمایشگاه صنایع دستی استان قریب به صد غرفه در اختیار هنرمندان و صنعتگران خراسان جنوبی است که نشانه گر یک رشد صد در صدی در تعدد غرفه‌ها و نوید بخش یک روز روشن در فعالیت‌های صنایع دستی در خراسان جنوبی خواهد بود. دستگاه‌های اجرایی که با ما همکاری می‌کنند قریب به چهل غرفه را پوشش خواهند داد.

انتهای پیام / ط ا

  وجود ۱۹۶ غرفه  در نمایشگاه صنایع دستی

برچسب ها: صنایع دستی ، گردشگری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار