بازیکن تیم مس رفسنجان گفت: سطح رقابت‌ها در مسابقات فوتسال بانوان بسیار نزدیک به هم است، اما شرایط داوری‌ها چندان رضایت بخش نیست.

آقایی: داوری‌های لیگ فوتسال بانوان رضایت بخش نیست

هما آقایی بازیکن تیم مس رفسنجان در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: تیم‌ها در نیم فصل دوم لیگ برتر فوتسال بانوان قوی‌تر شده اند و در استراحت بین نیم فصل تمرینات بدنسازی خوبی را پشت سر گذاشته اند، در حال حاضر سطح رقابت تیم‌ها بسیار نزدیک به هم است و ما هم تمام تلاشمان را برای کسب موفقیت و رسیدن به جایگاه قهرمانی می‌کنیم.

او تصریح کرد: داوری‌های لیگ چندان تعریفی نیست، هر چند که رقابت تیم‌ها بسیار نزدیک به هم پیگیری می‌شود و همه برای رسیدن به مرحله پلی آف تمام تلاششان را می‌کنند، اما سطح قضاوت‌ها رضایت بخش نبوده و در لیگ فقط سه داور عملکرد خوبی دارند.


بیشتر بخوانید: اردلان: فلسفه تیم سایپا جوانگرایی و بازیکن سازی است


آقایی افزود: فشار‌های اقتصادی باعث انحلال تیم‌ها از ادامه بازی‌ها می‌شود و ممکن است در ادامه روند مسابقات جز ۲ تیمی که در نیم فصل اول رقابت‌ها از لیگ انصراف داده اند، تیم دیگری هم ممکن است به خاطر مسائل مالی انصراف دهد.

بازیکن تیم مس رفسنجان در ادامه گفت: شرایط لیگ در فصل جدید به گونه‌ای بود که بسیاری از تیم‌ها در ترکیب خود از بازیکنان جوان استفاده کردند، آن‌ها تا اینجای کار عملکرد بسیار خوبی در مسابقات داشتند و توانستند در کنار سایر بازیکنان باتجربه انگیزه بالایی برای نشان دادن توانایی هایشان داشته باشند و کمک بزرگی هم به تیم خود کنند.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از فوتسال بانوان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار