مدیرعامل شرکت لوله سازی اهواز از بارگیری لوله‌های پروژه ملی خط لوله انتقال نفت از گوره به جاسک خبر داد.

بارگیری لوله‌های پروژه ملی خط لوله انتقال نفت از گوره به جاسکعلی خنیفر مدیرعامل شرکت لوله سازی اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: شرکت لوله سازی اهواز با قدمتی بیش از ۵۰ سال، بزرگترین تولیدکننده لوله‌های نفت و گاز در کشور محسوب می‌شود.

او با بیان اینکه شرکت لوله سازی اهواز سال‌های اوج خود را طی سال‌های گذشته تجربه کرد است، افزود: خدا را شاکریم که با حمایت‌های استاندار خوزستان، نماینده، ولی فقیه در استان، ریاست کل دادگستری خوزستان، دادستان اهواز، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، نمایندگان خبرگان رهبری در استان، وزیر تعاون کار، تعاون و رفاه اجتماعی و صندوق بازنشستگی از شرایط بحرانی خارج شد و در مسیر رشد بسیار خوبی قرار گرفته است.

خنیفر اظهار داشت: باتوجه به اینکه شعار امسال از سوی مقام معظم رهبری "رونق تولید" تعیین شد، میزان تولید در این شرکت در مقایسه با پارسال ۴۰ درصد افزایش نشان می‌دهد.

مدیرعامل شرکت لوله سازی اهواز با بیان اینکه شرکت لوله سازی اهواز توانست مجری استراتژیک‌ترین پروژه ملی نفت ایران باشد، بیان کرد: پروژه خط لوله انتقال نفت از گوره به جاسک یک پروژه ملی و مهم به شمار می‌رود که بخشی از لوله‌های نفت این پروژه در شرکت لوله سازی اهواز درحال تولید است.

این مقام مسئول طول پروژه مذکور را یکهزار کیلومتر عنوان کرد و ادامه داد: قرار است نفت را از طریق خط لوله از جنوب ایران به سواحل دریای عمان منتقل نماید.

علی خنیفر پروژه خط لوله انتقال نفت از گوره به جاسک را یک پروژه بسیار مهم و مورد تاکید مقام معظم رهبری دانست و اذعان داشت: باتوجه یه اینکه تحریم برای ما یک فرصت بوجود آورد، تولید صفر تا صد ورق‌های فولادی در شرکت‌های فولاد اکسین خوزستان و فولاد مبارکه انجام شد و پس از خریداری از سوی شرکت لوله سازی اهواز، به لوله‌های مخصوص انتقال نفت تبدیل شدند.

او اظهار کرد: خوشبختانه امروز شاهد بارگیری حدود ۳۰ درصد لوله‌های تولید این پروژه‌های به وسیله ۴۰ دستگاه تریلر هستیم تا برای انتقال به مکان مورد نظر در ۱۰ واگن قطار منتقل شوند.

به گفته خنیفر، پیش بینی می‌شود تا نیمه دوم سال ۹۹، تمامی لوله‌های موردنظر تولید شوند.

انتهای پیام/گ

تولید لوله در شرکت لوله سازی اهواز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.