معاون اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه گفت: امکان جستجو در سامانه کتابخانه‌های عمومی نهادی در کل کشور از طریق سامانه تحت وب با نشانی samanpl.ir فراهم شده است.

امکان جستجو در سامانه کتابخانه‌های عمومی نهادی در کل کشوربه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  معاون اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه ضمن خوش آمد به دانشجویان گفت: در کتابخانه‌های عمومی همه اعضا می‌توانند با عضویت در یک کتابخانه از دیگر کتابخانه‌های کشور کتاب امانت بگیرند و امکان جستجو در سامانه کتابخانه‌های عمومی نهادی در کل کشور از طریق سامانه تحت وب با نشانی samanpl.ir فراهم شده است.

کریمی در بخش دیگری از سخنان خود به معرفی تفسیر تسنیم پرداخت و گفت: این تفسیر دنباله رو تفسیر المیزان است و خوشبختانه تا ۴۲ جلد آن در کتابخانه ثبت شده است.

او اضافه کرد: آیت الله جوادی آملی روش استاد خود تحت عنوان تفسیر قرآن به قرآن را تبلیغ کرد و در کتاب خود مکررا از آن بهره برد و اگر تسنیم نبود بسیاری از ارزش‌های المیزان برای عموم دانشجویان و طلاب ناشناخته می‌ماند.

 دانشجویان دانشکده علوم قرآنی شهید اشرفی اصفهانی  با حضور رضا کریمی، معاون اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه از کتابخانه عمومی امیرکبیر کرمانشاه بازدید و در نشست معرفی کتاب شرکت کردند.

 در این برنامه دانشجویان از بخش‌های مختلف کتابخانه شامل مخزن، بخش مرجع، بخش دفاع مقدس بازدید کردند و با توضیحات کتابدار این کتابخانه با امکانات موجود شامل کتب و مجلات، تازه‌های کتاب، سیستم جستجو اعضا و سایر بخش‌های کتابخانه آشنا شدند.

انتهای پیام/ز




بازدید دانشجویان دانشکده علوم قرآنی شهید اشرفی اصفهانی از کتابخانه امیر کبیر

برچسب ها: کتاب ، قران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.