رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گهواره گفت: واریز مبلغ ۱میلیاردو ۴۹۰میلیون ریال کمک هزینه ازدواج به حساب نوعروسان واریز شده است.

پرداخت قریب یک میلیارو ۵۰۰ میلیون ریال کمک هزینه ازدواجقدمی رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گهواره  در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  بیان داشت: این اداره در هشت ماهه نخست سالجاری به تعداد ۴۰ نفر از نوعروسان و در قالب‌های اهدای جهیزیه به نو عروسان تحت حمایت به تعداد ۲۷ نفر و به مبلغ ۱میلیاردو ۲۴۰میلیون ریال پرداخت شده است.

او بیان کرد:  هدیه ازدواج به داماد‌ها به تعداد ۱۲ نفر و با مبلغ اهدائی ۲۲۰میلیون ریال و مزدوجین بانو یک نفر با مبلغ اهدائی ۳۰میلیون  ریال پرداخت گردیده است.

قدمی  در ادامه ابراز امیدواری کرد : در چند ماهه باقی مانده از سال با کمک‌های خیرین و نیکوکاران سخاوتمند و استفاده از اعتبارات ارسالی امداد امید است تعداد بیشتری از مزدوجین گرامی تحت حمایت این اداره راهی خانه‌ی بخت گردند. 

 

پرداخت بیش از ۳ میلیارد ریال کمک هزینه بیمه تامین اجتماعی  به خانوارهای مددجو 



کابلی رئیس  کمیته امداد امام خمینی (ره) کنگاور در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، گفت :  ۸ ماهه سال ۱۳۹۸ مبلغ ۳ میلیارد و ۶۴۱میلیون و ۵۴۶هزار و ۲۱۱ ریال به ۳۱۰ خانوار تحت پوشش این بیمه تامین اجتماعی پرداخت شده است.

او بیان کرد: این تعداد شامل ۱۹۳ خانوار زنان سرپرست خانوار به مبلغ ۱۲۷ میلیون و ۴۲۷ هزار و ۵۱۱ ریال ودرفعالیت پرداخت به طرح‌های اشتغال کدیارانه وغیره به ۳۳ خانوار مبلغ ۱ میلیاردو ۵۷۰ میلیون و ۳۵۶هزار و ۷۴۶ ریال کمک هزینه پرداخت شده است.

 

به گفته رئیس  کمیته امداد کنگاور هم چنین در این مدت  طرح‌های قالیبافی زنان به ۱۲ خانوار مبلغ ۲۵۰ میلون و ۰۶۰ هزار و ۱۷۵ ریال ودرفعالیت کمک به خانوار‌های روستایی وعشایر ۷۲ خانوار مبلغ ۵۴۶ میلیون و ۸۵۴ هزار و ۱۷۹ ریال پرداخت شده است.

 

انتهای  پیام/ز

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.