رییس کل دادگستری استان کرمانشاه گفت : در حوزه مدیریت آب استان باید مجموعه های اجرایی، قضایی و قانونگذار با تعامل و همکاری بیشتر در صدد رفع مشکلات در حوزه آب باشند.

قوه قضائیه از متولیان صیانت از آب در همه حوزه ها حمایت می کندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  درویشی در خصوص آخرین وضعیت حریم و بستر رودخانه ها و تخلفات مربوطه که در سیلاب فروردین ماه سال جاری کاملا نمود و مشهود بود و نیز وضعیت چاه های غیر مجاز در سطح استان و صدمات ناشی از این اضافه برداشت ها به آبخوان و منابع آب زیرزمینی ارائه کرد و گفت:  وظیفه ذاتی شرکت آب منطقه ای در صیانت از حقوق دولت در بخش آب و استیفای آن است.


درویشی ضمن درخواست در زمینه برخورد با متخلفین حوزه آب به مانند گذشته شرکت آب منطقه ای گفت: مجموعه این شرکت نیازمند حمایت های همه جانبه سیستم قضایی است .

 توسلی زاده رییس کل دادگستری استان کرمانشاه گفت : در حوزه مدیریت آب استان باید مجموعه های اجرایی، قضایی و قانونگذار با تعامل و همکاری بیشتر در صدد رفع مشکلات در حوزه آب باشند.

توسلی زاده همچنین ادامه داد :قوه قضائیه از متولیان صیانت از آب در همه حوزه ها حمایت می کند ، و امیدوارم با این همراهی بتوانیم ضمن برخورد با متخلفین به نقطه مطلوب و مورد نظر در صیانت از این سرمایه ارزشمند دست یابیم .

انتهای  پیام/ز

 

برخورد با متخلفین حوزه آب

برچسب ها: اب ، وزارت نیرو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.