امام جمعه انار گفت:یکی از اهداف مهم دشمن از پخش صد‌ها فیلم و سریال هالیوودی از شبکه‌های ماهواره‌ای، اینترنت و فضا‌های مجازی نابودی بنیان خانواده است.

نابودی بنیان خانواده هدف فیلم های هالیوودیبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان حجت الاسلام منتظری امام‌جمعه شهرستان انار در خطبه‌های نماز جمعه امروز گفت:متأسفانه دربعضی از فیلم‌ها، نمایشنامه‌ها، تئاتر‌ها و بعضی از مفاد قرارداد ۲۰۳۰، بعضی از کنسرت‌های موسیقی و برنامه‌هایی که موجب اختلاط زنان و مردان می‌شوند، هدف تخریب دین و ایمان و متلاشی کردن بنیان خانواده‌ها ست.

او با اشاره به حوادث و فتنه‌های اخیر افزود:درحوادث اخیر توطئه‌ای بسیار خطرناکی توسط دشمنان علیه ایران تدارک دیده شده بود شده بود که به لطف الهی با حضور گسترده مردم خنثی شد.

امام جمعه شهرستان انار گفت:حضور یکپارچه مردم بعد از حوادث اخیر در راهپیمائی‌های خود جوش سراسر کشور، حمایت از اقتدار و امنیت کشور و لبیک به فرمان رهبر عالیقدر انقلاب حضرت امام خامنه‌ای بود.

حجت‌الاسلام منتظری گفت: از دیدگاه جمهوری اسلامی لنگرگاه ثبات، امنیت، وحدت و یکپارچگی ملت بزرگ عراق مرجعیت عالی‌قدر شیعه است.
او بیان کرد:بدون تردید مواضع حکیمانه مرجعیت شیعه با هوشیاری مردم عراق ان‌شاءالله بار دیگر امنیت و آرامش را برای کشور عراق به ارمغان خواهد آورد .

خطیب نماز جمعه انار در ادامه گفت:یکی از مهم‌ترین وعده‌های دولت به مردم بعد از گرانی بنزین کنترل قیمت دیگر کالا‌ها و خدمات و جلوگیری از افزایش قیمت و گرانی کالا‌ها بود که متأسفانه در بعضی از موارد رعایت نمی‌شود.

انتهای پیام/ح

نابودی بنیان خانواده با فیلم های هالیوودی

برچسب ها: نماز جمعه ، خانواده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار