سرمربی تیم فوبتال شهرخودرو گفت: لباس گرم نداریم و صحبت کردن از این مشکلات در حد شخصیت ما نیست.

انتقاد گل‌محمدی از شرایط شهرخودرو/ روی نیمکت از سرما می‌لرزیمبه گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ، یحیی گل‌محمدی، سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو خراسان در کنفرانس خبری پیش از بازی با صنعت نفت آبادان اظهار داشت: بازی مهمی در پیش خواهیم داشت و  از اهمیت بالای این دیدار با خبر هستیم. با توجه به وضعیت جدول به ۳ امتیاز این بازی نیاز داریم و بازیکنان برای کسب امتیاز‌های این بازی باید تلاش کنند.   از هواداران هم می‌خواهم که حضور پرشوری در این بازی داشته باشند چرا که بسیاری از بازی‌های خانگی را به خاطر هواداران‌مان با برد پشت سر گذاشتیم.

گل محمدی درباره ارزیابی خود از تیم صنعت نفت گفت: بازی‌های این تیم را دیدم و نفت را تیم بهتری نسبت به سال گذشته می‌بینم. تغییرات مثبت زیادی در این تیم می‌بینم و بازی خوبی را هفته گذشته مقابل پرسپولیس در جام حذفی انجام دادند. آن‌ها تیم با کیفتی هستند و باید در فاز دفاعی تمرکز داشته باشیم و در زدن ضربات آخر هم دقت کنیم تا به گل برسیم. بازی جذابی را از ۲ تیم به خاطر انگیزه هایشان شاهد خواهیم بود و امیدوارم نیجه به نفع ما باشد.

او درباره انتقاداتی که برخی از بازیکنان شهرخودرو  نسبت به شرایط تیم داشته‌اند، گفت: هنوز تغییرات مثبتی مشاهده نشده است. در بحث لباس‌های تمرین، لباس گرم و چمدان که مسائل پیش‌پا افتاده‌ای هستند، مشکل داریم. در حد شخصیت ما‌ نیست که درباره این مشکلات صحبت کنیم. اما این‌ها وجود دارد و نمی‌دانم چرا حل نمی‌شود.


بیشتر بخوانید: شاگردان منصوریان به دنبال دومین برد متوالی/ مصاف حساس انتهای جدولی‌ها در بوشهر/ فولاد و آقا معلم به هم رسیدند


او با اشاره به حضور تیمش در لیگ قهرمانان آسیا بیان کرد: چند ماه دیگر راهی بازی‌های آسیایی می‌شویم و نتوانستیم در لیگ امکانات خود را فراهم کنیم. نمی‌دانم در آسیا چه کار خواهیم کرد. اگر هم درباره این مسائل صحبت کنیم، به ما می‌گویند این چیز‌ها پیش‌پا افتاده است. اما بازیکنان و کادر فنی تیم روی نیمکت از سرما می‌لرزند. بازهم منتظر می‌مانیم تا این مشکلات برطرف شود.  

انتهای پیام/

اظهارات گل‌محمدی پیش از بازی با صنعت نفت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار