باشگاه تراکتور خبر توافق اولیه با میلاد باقری بازیکن استقلال را رد کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در حالی که گفته می‌شود باشگاه تراکتور تبریز مذاکراتی با میلاد باقری بازیکن نیمکت نشین تیم فوتبال استقلال تهران انجام داده است و با پیشنهاد مالی خوب توانسته رضایت این بازیکن را جلب کند و فقط رضایت نامه این بازیکن مانده تا به سرخپوشان تبریزی بپیوندد، اما مدیررسانه‌ای تراکتور این موضوع را تکذیب کرد.  

وحید خوش زرع مدیررسانه‌ای باشگاه تراکتور در گفت‌‎وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: ما مذاکره‌ای با هیچ بازیکنی نداشتیم و مسائل مطرح شده درباره تمایل باشگاه تراکتور به جذب میلاد باقری بازیکن استقلال صحت ندارد و گمانه زنی رسانه هاست. در  حال حاضر تمرکزمان روی ۵ بازی باقی مانده در نیم فصل اول است چرا که فرصت خوبی داریم تا با استفاده از میزبانی در ۴ بازی و با حمایت هواداران خود شکست‌های اخیر را جبران کنیم. به هر حال رقبای ما در صدر جدول بازی‌های رودر رو مقابل یکدیگر دارند و این موضوع به نفع ماست تا جایگاه خود را در جدول رده بندی ارتقا بدهیم.  

او بیان کرد: در جلسه هماهنگی قبل از بازی تیم ما برابر تیم پیکان مصوب شد که بلیت این بازی رایگان باشد و هواداران تراکتور با ارائه کارت ملی بلیت تهیه کنند و بازی تیم خود را در ورزشگاه قدس تماشا کنند.


بیشتر بخوانید: واکنش باشگاه تراکتور درباره پیشنهاد نجومی به بازیکن پرسپولیس


انتهای پیام/ 

واکنش باشگاه تراکتور درباره توافق اولیه با بازیکن استقلال 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار