بخشی از گفتگو‌های افشا شده مقامات امنیتی و نظامی رژیم صهیونیستی نشان می‌دهد وزیر جنگ این رژیم معتقد است اکنون زمان مناسب برای حمله به «مواضع ایران در سوریه» است.

فشار وزیر جنگ رژیم صهیونیستی بر ارتش برای حمله بر اهداف ایران در سوریهبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل «آی ۲۴ نیوز»، نفتالی بنت، وزیر جنگ موقت رژیم صهیونیستی، معتقد است این امکان وجود دارد که ایران را در دستیابی به اهدافش در سوریه کاملا متوقف کرد.

روزنامه «اسرائیل هیوم» امروز صبح، بخشی از گفت,گو‌های محرمانه بنت با چند مقام ارشد امنیتی رژیم صهیونیستی را که در روز‌های اخیر صورت گرفته است، منتشر کرد. بنا به نوشته این روزنامه، بنت در این گفتگو‌ها اظهار کرده است «اکنون زمان حمله است.»

بنا به نوشته اسرائیل هیوم، سپس او در دفاع از این نظر خود مدعی شده است تهران به شدت درگیر مسائل داخلی از قبیل اعتراضات است. بنت فکر می‌کند اسرائیل باید در حمله به «حضور نظامی ایران در سوریه» و همچنین دیگر کشور‌های منطقه بسیار فعالانه عمل کند، در غیراین صورت فرصت از دست خواهد رفت.

اسرائیل هیوم نوشت: بنت در این گفتگو‌ها تاکید کرد که امتناع از این کار اشتباه بزرگی خواهد بود که اسرائیل مرتکب آن می‌شود، مانند زمانی که با افزایش موشک‌های حزب‌الله مقابله نکرد. او هشدار داد «حتی این بار ممکن است شکستی سنگین‌تر در سوریه را تجربه کنیم.»

بنا به نوشته آی ۲۴ نیوز، این موضع جنگ‌طلبانه بنت در تضاد آشکار با مقامات ارشد ارتش و نهاد‌های رژیم صهیونیستی قرار دارد. برخی از این مقامات در خصوص احتمال حملات سنگین تلافی جویانه ایران علیه تل‌آویو هشدار داده‌اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۵ ۰۸ آذر ۱۳۹۸
در هر صورت رژیم صهیونیستی نابود میشه خیالتون راحت
آخرین اخبار