مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام گفت: هدف همه ما خدمت‌رسانی به ایثارگران سرافراز و رفع مسائل و مشکلات آن‌ها است.

لزوم خدمت رسانی به جامعه ایثارگری

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام , تولیده مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام گفت: هدف همه ما خدمت‌رسانی به ایثارگران سرافراز و رفع مسائل و مشکلات آن‌ها است و بنیاد شهید و امور ایثارگران به عنوان یک دولت کوچک به جامعه معظم شاهد و ایثارگر خدمت می‌کند.

او بیان کرد: درمان یکی از اساسی‌ترین و اصلی‌ترین نیاز‌های جامعه معزز ایثارگری است و خدمات‌رسانی به این ایثارگران نیاز به همراهی و همکاری تمام دستگاه‌های اجرائی دارد.

تولیده ادامه داد: با توجه به وضعیت موجود مشکل درمان ایثارگران یک موضوعی ملی است، اما همواره در تلاش هستیم تا بتوانیم خدمات خود را به نحو احسن به جامعه معزز شاهد و یثارگر ارائه دهیم.

او اظهار کرد: با توجه به پیگیری‌های به عمل آمده در این رابطه، استان ایلام نسبت به سراسر کشور از وضعیت مطلوب تری برخوردار است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام مطرح کرد: هم اکنون تعداد ۱۵۶ کارورز شاهد و ایثارگر در ادارات و دستگاه‌های دولتی در حال خدمت هستند.

انتهای پیام/ ن

لزوم توجه به موضوع درمان در جامعه ایثارگری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.