روز‌های گذشته فیلمی در فضای مجازی منتشر شد که در آن ابوالفضل بهرام‌پور مترجم و مفسر قرآن کریم در برنامه‌ای در شرح آیه ۳۳ سوره مبارکه مائده به بیان مجازات اغتشاشگران براساس قرآن کریم پرداخت، که باعث جنجال شد.


به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، طی روز‌های گذشته فیلمی در فضای مجازی منتشر شد که در آن ابوالفضل بهرام‌پور مترجم و مفسر قرآن کریم در برنامه‌ای تلویزیونی ضمن شرح آیه ۳۳ سوره مبارکه مائده به بیان مجازات اغتشاشگران براساس قرآن کریم پرداخت.

جوسازی ضد انقلاب علیه یک کارشناس علوم قرآنی / قضیه جنجالی شدن شرح یک آیه و ارتباط آن با اغتشاشگران چه بود؟


بیشتربخوانید: بلایی که اشرار سر یک آتش‌نشان آوردند


پس از پخش این برنامه، فیلم این اظهارات در فضای مجازی دست به دست چرخید و انتقادات زیادی علیه وی مبنی بر اینکه بهرام‌پور این سخنان را درباره همه معترضان بیان کرده است، به راه افتاد.

اما قضیه چیست و بهرام‌پور درباره کدام بخش از کلام‌الله سخن گفته است؟

در آیه ۳۳ سوره مائده آمده است: «إِنَّمَا جَزَاءُ الَّذِینَ یُحَارِبُونَ اللَّهَ وَرَسُولَهُ وَیَسْعَوْنَ فِی الْأَرْضِ فَسَادًا أَنْ یُقَتَّلُوا أَوْ یُصَلَّبُوا أَوْ تُقَطَّعَ أَیْدِیهِمْ وَأَرْجُلُهُمْ مِنْ خِلَافٍ أَوْ یُنْفَوْا مِنَ الْأَرْضِ ذَلِکَ لَهُمْ خِزْیٌ فِی الدُّنْیَا وَلَهُمْ فِی الْآخِرَةِ عَذَابٌ عَظِیمٌ» ترجمه مستقیم و تحت‌اللفظی آیه این است: سزاى کسانى که با (دوستداران) خدا و پیامبر او مى‌جنگند و در زمین به فساد مى‌‏کوشند جز این نیست که کشته شوند یا بر دار آویخته گردند یا دست و پایشان در خلاف جهت‏ یکدیگر بریده شود یا از آن سرزمین تبعید شوند. این رسوایى آنان در دنیاست و در آخرت عذابى بزرگ خواهند داشت. (ترجمه استاد فولادوند)

در شأن نزول آیه آمده است که جمعى از مشرکانِ مکّه به مدینه آمده، مسلمان شدند. ولى، چون بیمار بودند به فرمان پیامبر اکرم‏ صلى الله علیه وآله به منطقه‏ خوش آب و هوایى در بیرون مدینه رفته و اجازه یافتند از شیر شترهاى زکات بهره ببرند. امّا چون سالم شدند، چوپان‏‌هاى مسلمان را گرفته، دست و پایشان را بریدند و چشمانشان را کور کرده، شتران را به غارت بردند و از اسلام هم دست کشیدند. در این زمان آیه فوق نازل شد و رسول خدا صلى الله علیه و آله دستور داد آنان را دستگیر کنند و همان کارى را که با چوپانان کرده بودند، بر سر خودشان آوردند. (تفسیر نور)

در تفسیر المیزان درباره این آیه آمده است.

محاربه به معنای لفظی‌اش در مورد خداوند محال است و ناگزیر باید بگوئیم معنای مجازی آن منظور بوده که شامل مخالفت با احکام شرعی و ظلم و اسراف می‌باشد و منظور از محاربه با رسول، عملی است که به ابطال اثر ولایت رسول خدا منجر می‌شود، مانند جنگیدن کفار با پیامبر و مسلمانان و راهزنی راهزنان که امنیت عمومی را خدشه‌دار می‌سازند، امنیتی را که گسترش دامنه ولایت پیامبر آن امنیت را گسترانده است و مراد از افساد در زمین استفاده از سلاح و تعدی به حرمات و اخلال در امنیت عمومی است. در نهایت خداوند می‌فرماید: سزای چنین کسی یا قتل است یا دارزدن و یاقطع دست و پا از جانب مخالف و یا تبعید، و هر کدام از این مجازات‌ها اعمالش بستگی به نوع درجه افساد و محاربه آن فرد دارد که مثلا فقط از سلاح استفاده کند یا دزدی کند و یا مرتکب قتل هم بشود، و مراد از تبعید و نفی بلد آنست که اورا از شهری که در آنجا مرتکب فساد شده است به شهر دیگر تبعید کنند و برمردم آن شهر دوم هم آشکار کنند که او شخص منفی و مفسدی است، پس با او مجالست و خرید و فروش و ازدواج نکنند و حتی او را شریک در طعام و شراب خود نیز نسازند و اگر به شهر دیگر رفت به آن‌ها هم همین مسأله را بگویند تا زمانی که عمر او به اتمام برسد، پس اگر گفته شود، حکم او در صورتی که متوجه بلاد کفر و شرک بشود، چگونه است؟ در جواب می‌گوئیم، اگر به آنجابرود یا بدست اهل آنجا کشته می‌شود و یا او آن‌ها را می‌کشد و (خزی) به معنای فضیحت و رسوائی است و آیه شریفه می‌فرماید: این عذاب‌ها که گفتیم خواری مفسد و ظالم در این دنیاست، اما عذاب اخروی او بسی بزرگتر است و این‌ها باعث نمی‌شود که عذاب اخروی او برطرف گردد.

توضیحات ابوالفضل بهرام‌پور درباره ارتباط این آیه با اغتشاشگران

بهرام‌پور در فیلمی  به توضیح درباره سخنانش در برنامه تلویزیونی پرداخته و می‌گوید: من یک صحبت قرآنی و اجتماعی کردم، اما آن را تحریف کردند.

مردم اعتراض داشتند و حرف مردم این بود که چرا گرانی ناشیانه به بار آوردید و ما را به رنج و زحمت انداختید. خود من هم یکی از همین مردم بودم و در صحنه هم حضور داشتم، اما هنگامی که دیدم اعتراض به اغتشاش تبدیل و دشمن هم از آن موج‌سواری کرد، کنار کشیدم.

اعتراض، حق مردم است و حق دارند که از گرانی فریاد بزنند، اما مسأله ما و در واقع طرف صحبت من کسانی بود که پمپ بنزین را آتش زدند و وقتی کارگر پمپ بنزین از آن‌ها می‌خواهد این کار را نکنند، او را هم آتش می‌زنند و یا زن و مردی که می‌بینند خانه آن‌ها در آتش می‌سوزد و وقتی اعتراض می‌کنند، مرد را جلوی چشمان همسرش می‌کشند. یا کارگر شهرداری که حتی به آشوبگران آب می‌دهد و آن‌ها را از تخریب اموال شهرداری نهی می‌کند، اما با سلاح او را می‌کشند.

این‌ها محارب هستند و قرآن کریم هم برای محارب ۴ مجازات تعیین کرده و من این‌ها را بازگو کردم. حال دشمنان که دیده‌اند ما دوستان آن‌ها را هو می‌کنیم، از قول من نوشته‌اند که باید مخالفان را قلع و قمع کرد. در حالی که این سخن قرآن حکم افراد محارب است و این حرف‌ها فضا‌سازی دشمن است.

منبع: فارس

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۱۴
در انتظار بررسی: ۲
United States of America
ناشناس
۰۱:۲۱ ۱۲ آذر ۱۳۹۸
چی شد پس چرا نظر دیروز من رو تایید نکردید ۲ روزه در حال بررسی هستید؟،
لابد این نظر رو میخواهید تایید کنید!!!؟؟
نظرات در حال بررسی رو چک کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۰ ۰۹ آذر ۱۳۹۸
کجا شد اون ادمینی ک دیروز جوابمونو میداد و میگفت بزودی بزودی وصل میشه و پیگیریم
چرا واسه بقبه استانا زود وصل شدو شما خیلی جدی پیگیر بودین
ب دوتا استان محروم کشور رسید پیگیری و جدیتتون رفت؟!!!؟!!؟!
مگه مارو ادم حساب نمیکنید؟؟؟
ب حرف فقط بلدین بگین تاج سرن تاج سرن!!!! کجاست عملتون پس؟؟؟؟
مدیر پایگاه باشگاه خبرنگاران جوان
۱۳:۲۰ ۰۹ آذر ۱۳۹۸
سلام دوست عزیز . وظیفه من نه فقط به عنوان خبرنگار به عنوان هموطن شما پیگیری بوده و هست . همکاران من بی وقفه پیگیر هستند همه چیز بستگی به تصمیمات مسئولین در این زمینه دارد بخش اختیارات و وظیفه ما پیگیری مطلبات و انعکاس آن به صورت مستقیم به مسئولین هست. ناراحتی شما قابل درک می باشد ان شاالله بزودی حل خواهد شد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۷ ۰۹ آذر ۱۳۹۸
همچنان منتظر خبری از وصل شدن اینترنت در این دو استان
واقعا نمیدونم ب چ جرمی اینترنت اینجاهارو وصل نمیکنین؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۷ ۰۹ آذر ۱۳۹۸
چرا هیشکی جواب مارو نمیده؟؟؟
چرا اینترنت کل کشور وصل باشه!!!! ولی خوزستان و سیستان و بلوچستان ن؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۴ ۰۹ آذر ۱۳۹۸
این بنده خدا قاضی نیست که همه براش گارد گرفتن ایشون یه کارشناسه که درست و طبق علم و فقه حکم رو گفته اونایی که پشت این اشوبگرا درمیان بودارن ! خدا شاهده حتی اگه برادر خودم هم بود راضی بودم یکی ازین احکام دربارش اجرا بشه کسیکه تن و بدن مردم رو میلرزونه حکمش همینه والسلام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۸ ۰۹ آذر ۱۳۹۸
تفسیر ایه ۳۳ سوره مائده آقای قرائتی رو ویدئوش رو دیدم و قانع شدم به جز کلمه زجر کش بقیه تفسیر اقای بهرام پور به نظرم کاملا درسته کسانی که محارب حساب میشن باید به اشد مجازات برسن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۳ ۰۸ آذر ۱۳۹۸
Yjc جان عایااا امشب اینترنت سیستان و بلوچستان_ خوزستان وصل میشه؟؟؟
یه خبر خوب بده بهمون ☹
مدیر پایگاه باشگاه خبرنگاران جوان
۲۳:۱۳ ۰۸ آذر ۱۳۹۸
دوست عزیز ماهم خواستار وصل اینترنت شما هستیم و به صورت شبانه روز و بی وقفه پیگیر هستیم. ان شا الله به زودی حل خواهد شد
Iran (Islamic Republic of)
Elnaz
۲۳:۳۸ ۰۸ آذر ۱۳۹۸
بعید میدونم امشب وصل شع/:
احتمالا فردا..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۲ ۰۸ آذر ۱۳۹۸
امشب ک دیگه فک نکنم اینترنتی وصل شه
خدا نگذره ازتون اینترنتم همراه اوله فردا تموم میشه ۱۰ گیگ الکی الکی میره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۶ ۰۸ آذر ۱۳۹۸
عخی..))"
Iran (Islamic Republic of)
وحیدی
۲۲:۴۹ ۰۸ آذر ۱۳۹۸
حاج اقا صحبت ها در مورد اون ایه و داستان درسته ولی انصافا برو یکبار دیگه صحبت های خودت رو ببین بعدش تازه میفهمی یکم شورش کردی دیگهههه
Iran (Islamic Republic of)
حمید اخلاقی
۲۲:۴۵ ۰۸ آذر ۱۳۹۸
من نظر اقای بهرام پور را تایید می کنم....تاکورشودهرانکه نتواند دید.....
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۲:۳۸ ۰۸ آذر ۱۳۹۸
کسانی که با قمه و سلاح و بنزین افتادین به جون مردم بی گناه و آتش زدند و آدم کشتند و امنیت ملی رو به خطر انداختند با هدایت آمریکا و اسرائیل و پولهایی سعودی و حمایت های خیانت کاران داخلی مصداق کامل اشرار هستند و باید به اشد مجازات تعیین شده طبق شرع مقدس برسند . ولی گلایه ها و اعتراضات در خصوص گرانی ها و بی مدیریتی ها هم بجاست و باید قوه قضاییه ورود کنه و مسئولانی که با بی مدیریت خودشون یا بعه عمد باعث نارضایتی مردم شدند خلع کنه بگیره مجازات کنه اول هم از دانه درشت ها ... حکم خدا همه حا باید اجرا بشه - فصل خطاب همه امور و مبنا هدایت ها و منویات حضرت عزیزمونه - باید مردم مراقبت کنند این خیانت پیشه ها دوباره مجال پیدا نکنند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۵ ۰۸ آذر ۱۳۹۸
فقط عامل بازار اهواز که رشوه گرفته بود را امام علی علیه السلام دستور داد خانه اش را آتش بزنند. و یا وقتی عده ای ادعا کردند ایشان خدا است برو ببین چه برخوردی با آنها کرد. و یا همان کسی که امام سجاد علیه السلام در مسجد شام در خطبه مشهورش فرمود: انا ابن من ضرب خراطیم الخلق حتی قالوا لا اله الاالله. متاسفانه به جای آنکه خود را با اهل بیت علیهم السلام تطبیق دهید می خواهید آن بزرکواران را طزوری تحریف کنید که مطابق دلخواه شما باشند. خیر. همان علی که سر عمرو بن عبدود را می برد همان است که بچه های یتیم را سوار خود می کند و صدای حیوان در می آورد تا بچه ها خوشحال شوند. این است مسلمان واقعی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۲ ۰۸ آذر ۱۳۹۸
ی شب دیگع بی نت/:
مدیر پایگاه باشگاه خبرنگاران جوان
۲۲:۱۲ ۰۸ آذر ۱۳۹۸
همچنان در کنار شما هستیم و پیگیر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۹ ۰۸ آذر ۱۳۹۸
مرصی از شما/:
ما که اینهمع صبر کردیم ی شب دیگم روش)):
البتع اگه تا فردا وصل بشع...
مدیر پایگاه باشگاه خبرنگاران جوان
۲۲:۱۲ ۰۸ آذر ۱۳۹۸
همچنان در کنار شما هستیم و پیگیر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۶ ۰۸ آذر ۱۳۹۸
هفتادمیلیون ایرانی بدون اینکه اعتراضی بکنند قلبشون بی صدا شکسته آیا کسی هست جواب دلای شکسته ماروبده مامردم نه اخلالگریم نه اغتشاشگر فقط حق این مردم مظلوم این نیست...........
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۱ ۰۸ آذر ۱۳۹۸
هشتاد میلیونیم
Iran (Islamic Republic of)
علی قربانزاده
۲۲:۱۴ ۰۸ آذر ۱۳۹۸
85 میلیون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۷ ۰۸ آذر ۱۳۹۸
همینجور داریم تکثیر میشیم ک
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۳ ۰۸ آذر ۱۳۹۸
واقعا این حق مردم نیست که آقای روحانی بگه من خبر نداشتم . نداشتم کاش راست و حسینی با مردم صحبت کنند.
Iran (Islamic Republic of)
Baluch girl
۲۱:۴۲ ۰۸ آذر ۱۳۹۸
خوزستانم ک زلزلع شد....
اینترنتشونم ک وصل نکردین...
متاسفم واقن)))):
مدیر پایگاه باشگاه خبرنگاران جوان
۲۱:۴۲ ۰۸ آذر ۱۳۹۸
ان شاالله بزودی وصل میشه اخبار رو از سایت پیگیر باشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۰ ۰۸ آذر ۱۳۹۸
Yjc جان از صبح تا حالا سرم تو گوشی هی سایتتو دارم چک میکنم اولین خبری بیاد نگاه نمیکنم تیترش چیه مستقیم میگم اینترنتمون کوش
بابا وصل کنید این دوتا استان و دیگه ب چ جرمی مارو انداختن اخرین استان ؟؟؟
چرا ب چ دلیل؟؟؟
مدیر پایگاه باشگاه خبرنگاران جوان
۲۱:۴۲ ۰۸ آذر ۱۳۹۸
ان شاالله بزودی وصل میشه اخبار رو از سایت پیگیر باشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۲ ۰۸ آذر ۱۳۹۸
خوزستانی های بنده خدا. :-(
Iran (Islamic Republic of)
Eli
۲۱:۲۰ ۰۸ آذر ۱۳۹۸
لابد این دو استان نیازی ب اینترنت ندارن/:
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۰:۲۶ ۰۸ آذر ۱۳۹۸
درود بر استاد عزیز که شجاعانه حکم خداوند متعال را بیان کرده اند ودرادامه نیز اسیر جوسازی نشدند
Iran (Islamic Republic of)
دلسوز
۱۹:۵۸ ۰۸ آذر ۱۳۹۸
سلام بر اهالی محترم yjc
به نظر من مشکلات اخیر که خسارت. های مادی و معنوی. سنگین به جای گذاشته نتیجه تفکر فردی به جای تفکر سیستمی بر مدیریت کشور است.
ازشما به عنوان نماینده افکار عمومی می خواهم پیگیر این سوال از مسوولین ذیربط باشید که چرا. رویه دولت قبلی که برای اجرایی کردن آن کلی هزینه. شده. بود و مردم با آن کنار آمده بودند صرفا بخاطر سلیقه شخصی کنار گذاشتند که اگر ادامه پیدا می کرد قیمت بنزین به همین قیمت فعلی می رسید و این همه خسارت قاچاق صد میلیارد تومانی در روز ؛ هزینه ودردسر صدور کارت ؛ خسارت های مادی اغتشاشات اخیر ؛ تغییر نگاه افکار عمومی دنیا ؛ترویج فرهنگ. مصرف گرایی در جامعه و از بین رفتن خلاقیت. های. شکل گرفته در رو به قبلی( ساخت کپسول گاز با الیاف نانو ؛ طراحی موتور های پایه گاز سوز و.........) به وجود نمی آمد
با
آ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۳ ۰۸ آذر ۱۳۹۸
با سلام ؛ به جرات میگویم کسانی از این آشوبگر آن واغتشاشات حمایت و دفاع میکنند آنان را باید مجرم شناخت وبا او بر خورد کرد از بدو تاسیس اختلاف با اسلام برخورد نشد الان هم از قرآن ایراد میگیرند حکایت شیشه در بدن مورچه بودن است اینهآ همه نوع کار انجام دادن
آتش به آموال مردم نابود کردن امنیت ترس و وحشت به بچه های مردم این گروه باید با اشد مجازات برخورد شود .
Iran (Islamic Republic of)
معلم
۲۱:۴۸ ۰۸ آذر ۱۳۹۸
تا حالا با خودمان فکر کردیم که این امریکای جنایت کار چند نفر رو اموزش داده که تقریبا در پانصد شهر ایران و در 2000 نقطه اغتشاش ایجاد کنند اگه برای هر نقطه اغتشاش 10 نفر لازم باشه یعنی اینها به 20000 نفر اموزش دادن بودجه دادن درخواست کمی تفکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۶ ۰۸ آذر ۱۳۹۸
حاجی آقا خداوند در مورد کسانی که هر روز گرانی ایجادمی کنند ومردم را به رنج وسختی می اندازند چه مجازاتی معین کرده است
Iran (Islamic Republic of)
قاضوی
۱۸:۴۶ ۰۸ آذر ۱۳۹۸
اگر آنکه جوسازی راشروع کرد جزو گروهک منافقن درزمان خودش به سزای اعمالش رساندبودن کاربه اینجا نمی کشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۱ ۰۸ آذر ۱۳۹۸
ساعت ۱۶:۲۴ دقیقه
صدای منو میشنوید از استان سیستان و بلوچستان و خوزستان
دو استان مظلوم و فلک زده ک ن صدای مسئولانشان ب جایی میرسد و ن صدای مردم
دو استان ک بیشترین تبعیض و براشون قائل میشن همچنان بعد گذشت دو هفته بدون اینترنت
ب چ جرمی؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۹:۵۲ ۰۸ آذر ۱۳۹۸
هموطن عزیز
بدون اینترنت تا حالا کسی مرده؟
گیرم نباشه
نمیشه زندگی کرد؟
من بیشتر از شما معتاد اینترنت و فضای مجازی هستم
اما ناله چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۸ ۰۸ آذر ۱۳۹۸
حسین جان من کاری ندارم ک تو با اینترنت چکار میکنی یان؟؟؟
نمیدونم چ فکری داری ولی الان ۲۰ یا ۳۰ سال یا قرن بوغ نیس
دنیا جدید نیاز ب اینترنت داریم
ما ۸۰ درصد کارو کاسبمون با همین اینترنت ،اینترنت نباشه ینی باید بمیریم
اونم استانی مث سیستان و بلوچستان شغل اینجا گیر نمیاد بلوچ یا پارتی داری میره ا اره ای جایی سرکار میشه یا میره سر مرز گازوئیل کشی سوار یه بمب ساعتی میشه تو جاده میره
حالا تو اینترنت داری میایی این حرفو میزنی وقتی نداشتی چکار میکردی؟؟؟ تو هم حتما عین ما ناله میکردی یا تو دلت ناله میکردی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۵ ۰۸ آذر ۱۳۹۸
من اصفهانم و نت وصل شد ولی درک میکنم و هرچه سریعتر انشااله نت دو استان باقی مونده وصل میشه
Iran (Islamic Republic of)
الناز
۲۱:۰۰ ۰۸ آذر ۱۳۹۸
ب جرم شی که بلوچن
وصل نَکَنَن چون کَنین)))):
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۱ ۰۸ آذر ۱۳۹۸
وزرات اطلاعات باید بیشتر در مورد این خود فروختگان و غرب زدگان از سر شاخه های اصلی و نییات پلید آنها مردم را روشن کنداون عده آدمهای بی..... که ایرانی و فرهنگ هفت هراز ساله آنراه با کشوری که بهترین صادراتش زنان بد کاره است هم سنگ می بیند واقعا ایرانی نیست ما برای حفظ امنیت و شرفمان جوان های سیزده ساله را رو دست برده ایم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۶ ۰۸ آذر ۱۳۹۸
تموم شد دیگه اینترنت این دوتا استانم کسی پیگیری نمیکنه
و معلوم نیس کی وصل بشه هه
مدیر پایگاه باشگاه خبرنگاران جوان
۱۸:۱۶ ۰۸ آذر ۱۳۹۸
نگران نباشید دوست عزیز ما کنار شما و پیگیر هستیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۷ ۰۸ آذر ۱۳۹۸
آفرین و احسنت به استاد بهرامپور.خدا حفظشون کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۸ ۰۸ آذر ۱۳۹۸
پس اینترنت سیستان و بلوچستان و خوزستان چیشد؟؟؟
چرا هیشکی حرفی خبری چیزی نمیگه ازش؟؟؟
مدیر پایگاه باشگاه خبرنگاران جوان
۱۷:۴۸ ۰۸ آذر ۱۳۹۸
به محض دریافت اطلاعاتی در این خصوص حتما در اولین فرصت اخبار آن را منتشر میکنیم نگران نباشید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۰ ۰۸ آذر ۱۳۹۸
فقط ميگم اعتراض حق مردمه خوب نتيجش چيه؟ دل مردم با اين حرفا خوش نميشه. اعتراض ما اينه که بنزين قيمتش برگرده حالا هر بگيد اعتراض حق مردمه
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی
۱۶:۲۱ ۰۸ آذر ۱۳۹۸
این حرفهاروول کنیدواسه من کمک هزینه معیشتی نریختن درصورتی که من یه کارگرآس وپاس هستم نه خونه دارم نه ماشین نه دوزارپول.اعتراض کردم بعدازچهارروزپیام اومده بایدبیای توفلان سایت حساب بانکی ومالی وداراییت وبریزی وسط اولا که خداروشکرهیچی ندارم دوما اصلانمیشه واردسایت شد.۴۸ساعتم محلت دادن.حالامن چه خاکی توسرم بایدبریزم.ادمین توروجان عزیزت پیگیری کن.
مدیر پایگاه باشگاه خبرنگاران جوان
۱۶:۲۱ ۰۸ آذر ۱۳۹۸
قابل درک هست شرایط شما . حتما در بخش اقتصادی درخواست کنید خبر تهیه کنند در این خصوص
Iran (Islamic Republic of)
عباس گودرزی
۱۶:۱۳ ۰۸ آذر ۱۳۹۸
سلام خائن از هر وسیله ای برای تخریب اسلام و انقلاب استفاده می کند . نفوذ می کند روزی نان مردم را گران می کند شاید بر علیه نظام حرکت کنند ، روزی سکه و دلار را توسط پول های وهابی و بهایی باهمکاری نفوذی هایشان در بانک ها جمع می کند تا با ایجاد تورم سر سام آور مردم را درمقابل نظام اسلامی قرار دهند و روزی هم مفسران قرانی را می خواهند زمین بزنند و مردم را از آنان بدبین کنند ولی دشمن باید بداند در هر لباس و منصبی که باشد نمی تواند تفرقه ایجاد کند . چون ما تابع ولی فقیه هستیم و اوامر او را عالمانه و دشمن شکن می دانیم . اگر کسی هم به نام قرآن خیانت بکند رسوا خواهد شد . سزای خیانتکار و کسانی که با آشوب اجازه ندادند مردم حرف حقشان را به گوش مسئولین برسانند چیزی جز اعدام نخواهد بود . لذا قضات باید بدون مماشات خیانتکاران آشکار و پنهان را به اشد مجازات برسانند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۷ ۰۸ آذر ۱۳۹۸
کرج وصل شد نت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۸ ۰۸ آذر ۱۳۹۸
کجا وصل شد ؟؟ رایتل وصل نشده هنوز
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۷ ۰۸ آذر ۱۳۹۸
مرگ بر امریکا
Iran (Islamic Republic of)
تورانل
۱۵:۲۲ ۰۸ آذر ۱۳۹۸
لعنت خدابرانهابادایشااله نابودبشونداینهاحتمامنافق وداعشی وسلطنت طلب هستندازعربستان وامریکاخط میگیرندمن خودم پارسال خواندم ایت ااه مایک راکه مامورسیابودامریکااینوماموراین کار کرده بودوبودجه تعیین کرده بودکه شورش راه بیانازد. حج
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۸ ۰۸ آذر ۱۳۹۸
چیزه که مشخصه اینه که کسانی که دنبال خالی کردن سفره مردم هستن و فقر و بدبختی رو به مردم تحمیل میکنن دوستدار خدا و رسول خدا نیستن .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۳ ۰۸ آذر ۱۳۹۸
دشمن خداهستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۴ ۰۸ آذر ۱۳۹۸
الان دیگه فک کنم دیگه هیچ خبری درمورد اینترنت نمیاد تا فردا یا پس فردا شایدم بیاد شایدم نیاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۲ ۰۸ آذر ۱۳۹۸
میشع این دو استان امروز وصل شع؟
جواب بدین ادمین لطفا/:
مدیر پایگاه باشگاه خبرنگاران جوان
۱۴:۵۲ ۰۸ آذر ۱۳۹۸
ما قطعا پیگیر مطالبات مردم هستیم و تا اتصال کامل در تمام استانها تلاش خواهیم کرد. در حال حاضر خبری با این عنوان دریافت نشده.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۲ ۰۸ آذر ۱۳۹۸
الهی وصل بشین از بقیه استانهام یه دفعه و بی خبر وصل شد
Iran (Islamic Republic of)
Elnaz
۱۵:۱۴ ۰۸ آذر ۱۳۹۸
پس وصل نمیشع چقد ما بدبختیم)):
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۸ ۰۸ آذر ۱۳۹۸
سلام ادمین عزیز. بسته هایی که ما زمان قطعی استفاده نکردیم قرار بود مدت قطعی نت به بسته اضافه شود و یک گیگ هدیه داده شود، تنها ایرانسل اینکار را انجام داد اما متاسفانه همراه اول از این کار خودداری کرد و هیچکدامشان را فعال نمیکند با کارشناسان شان تماس گرفتیم گفتند در جریان نیستند لطفا پیگیری کنید. با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۵ ۰۸ آذر ۱۳۹۸
اصفهان همراه اول ک وصله خدا قسمت کنه خوزستان و سیستان بلوچستانم وصل بشه دیگه حله و از غر زدن و التماس ما راحت میشین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۸ ۰۸ آذر ۱۳۹۸
سلام نت زاهدان قطعه کب وصل میشه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۴ ۰۸ آذر ۱۳۹۸
هیچ وقت/:
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۰ ۰۸ آذر ۱۳۹۸
تو رو خدا نزارین نت این دو استان به فردا موکول بشع/:
Iran (Islamic Republic of)
سید از شیراز
۱۴:۱۶ ۰۸ آذر ۱۳۹۸
سلاااااام
شیییراااااااااااز وصل شد
من الان امتحان کردم
وصل شد
از پیگیریهای شما yjc های عزیز متشکریم
Iran (Islamic Republic of)
امین
۱۴:۱۲ ۰۸ آذر ۱۳۹۸
یکی بیاد بگه ما مردم بلوچستان و خوزستان چه گناهی کردیم که اینقدر در حقمون ظلم میشه, نمیشد نت مارو هم با این چهارتا استان دیگه باهم وصل کرد بی عدالتی تا کی ادمین لطفا نظرمو چاپ کن وگرنه حلالت نمیکنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۹ ۰۸ آذر ۱۳۹۸
گناه ما مردم سیستان و بلوچستان اینه که توی بدبختی و بیچارگی زندگی کردیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۱ ۰۸ آذر ۱۳۹۸
نت اصفهان ک وصل شد ولی اعتراض مون پابرجاست تو دلمونه و یادمون نمی ره این دوهفته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۷ ۰۸ آذر ۱۳۹۸
تو صحبت های خودشون گفتند من این را که میگویند بعضی جوانان هیجان زده شدند (گول خوردند) قبول ندارم

یعنی باید این حکم درباره اون ها هم اجرا شود
چه توضیحی درباره این دارید؟؟
Iran (Islamic Republic of)
جواد
۱۵:۲۰ ۰۸ آذر ۱۳۹۸
طبق قوانین اسلامی، انسان بالغ و عاقل و مختار، اگه جرمی مرتکب بشه باید منتظر مجارات دنیایی و آخرتی آن جرم باشه، و در صورت توبه کردن، از مجارات اخروی معاف میشه. اما مجازات دنیوی، در بسیاری از موارد با توبه، بخشیده نمیشه، تا اثر اجتماعی مطلوب گذاشته بشه، و الا اگر قرار باشه هر کس بگه من هیجان زده شدم و فلانی رو کشتم یا فلان جا رو آتیش زدم و بعد ما او را ببخشیم، دیگه سنگ رو سنگ بند نمیشه.
خلاصه اینکه اون جوان با وجود این 3 شرط، مستحق مجاراته: اولا بالغ باشه و دوما عاقل باشه(یعنی دیوانه نباشه و مریضی روانی نداشته باشه) و سوما مختار باشه( یعنی با اختیار خودش اون جرم رو مرتکب شده و کسی مجبورش نکرده باشه ، مثلا کسی روی سرش اسلحه نگذاشته باشه که فلانی رو بکش و الا می کشمت).
در مور گول خوردن هم باید بررسی بشه که اون فرد توی چه شرایطی زندگی میکنه، اگه جاهل مقصر باشه، باید مجاز بشه، یعنی امکان تحقیق و پرس وجو براش بوده اما نرفته بپرسه. که تقریبا توی قرن 21 همه ی افراد با گسترش وسایل ارتباط جمعی می تونن در مورد اسلام تحقیق کنن.
اما اگه جاهل قاصر بوده، فقط خسارت مالی گرفته میشه. جاهل قاصر هم یعنی یه نفر که مثلا توی قبایل آفریقا زندگی میکنه و اصن از هیچی اطلاع نداره. که تقریبا این احتمال منتفی هست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۱ ۰۸ آذر ۱۳۹۸
گل گفتی آقا جواد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۷ ۰۸ آذر ۱۳۹۸
خطاب به جواد:
خب خیلی از مسئولین قضایی که گفتند جوانانی که فقط هیجان زده شدند و به صورت سازمان یافته اغتشاش نمیکردند مجازات نمیشن و حسابشون از بقیه جداس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۵ ۰۸ آذر ۱۳۹۸
اقا این نت که بلخره وصل میشع فقط جون هر کیو دوست دارین از مسولین بپرسین چرا دو تا استان خوزستان و سیستان و بلوچستانو دیر تر از همه وصل کردن
مدیر پایگاه باشگاه خبرنگاران جوان
۱۳:۵۵ ۰۸ آذر ۱۳۹۸
پیگیر هستیم دوست عزیز.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۴ ۰۸ آذر ۱۳۹۸
مرسی نت اصفهان وصل شد منتظریم ک سریع نت خوزستان و سیستان بلوچستان وصل بشه
مدیر پایگاه باشگاه خبرنگاران جوان
۱۳:۵۴ ۰۸ آذر ۱۳۹۸
ان شا الله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۸ ۰۸ آذر ۱۳۹۸
هعی سیستانو بلوچستان مظلوم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۲ ۰۸ آذر ۱۳۹۸
تمام استان ها فردا وصل میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۲ ۰۸ آذر ۱۳۹۸
فردا دیره..مگه فرق ما خوزستانیا و سیستانیا با جاهای دیگه چیه..فقط خوزستان اعتراض بود؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۰ ۰۸ آذر ۱۳۹۸
ادمین تورو ب قران قسم پیاممو تایید کن ب خدایی ک بالا سرته
ما دیگه شکایتمون پیش کی ببریم ک این همه تبعیض قائل میشین
خداییی چرااااا ؟؟؟؟
چراااااا واقعاااا چرااااا؟؟؟
گناه ما چیه؟؟؟؟؟ چون بلوچ هستیم؟؟؟؟ چون عرب هستیم؟؟؟؟
مدیر پایگاه باشگاه خبرنگاران جوان
۱۳:۴۰ ۰۸ آذر ۱۳۹۸
نگران نباشید بی شک دوست عزیز بلوچ و عرب مایه افتخار ایران هستند . ان شا الله بزودی حل میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۷ ۰۸ آذر ۱۳۹۸
ادمین جان این پیامو من گذاشتم چرا سانسورش کردی
جمله اخرش این بود :...
مدیر پایگاه باشگاه خبرنگاران جوان
۱۳:۴۰ ۰۸ آذر ۱۳۹۸
نگران نباشید بی شک دوست عزیز بلوچ و عرب مایه افتخار ایران هستند . ان شا الله بزودی حل میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۱ ۰۸ آذر ۱۳۹۸
ادمین جان تورو خدا پیگیر اینترنت این دوتا استان تا بعدازظهر باشید ک وصل بشن ماهم گناه داریم بخداا
مدیر پایگاه باشگاه خبرنگاران جوان
۱۳:۴۰ ۰۸ آذر ۱۳۹۸
نگران نباشید بی شک دوست عزیز بلوچ و عرب مایه افتخار ایران هستند . ان شا الله بزودی حل میشه
Iran (Islamic Republic of)
کوروش کبیر
۱۶:۰۹ ۰۸ آذر ۱۳۹۸
بلوچ قوم اصیل ایرانی ممکنه برخی ندانسته قدر شما ندانند ولی ایران بدون بلوچ معنی ندارد.عزیزم
Iran (Islamic Republic of)
رسول
۱۳:۳۳ ۰۸ آذر ۱۳۹۸
اقا تو رو خدا پیگیر نت سیستان باشین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۹ ۰۸ آذر ۱۳۹۸
همه استانا داره وصل میشع جزسیستانو بلوچستان..
مدیر پایگاه باشگاه خبرنگاران جوان
۱۳:۲۹ ۰۸ آذر ۱۳۹۸
دوست عزیز ان شا الله خوزستان و سیستان و بلوچستان هم وصل میشه نگران نباشید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۹ ۰۸ آذر ۱۳۹۸
ادمین عزیزی ک جواب دادی
اسم استان ما سیستان و بلوچستان
سیستان شامل زابل هیرمند نیمروز ینی شمال استان شمال زاهدان میشه سیستان
زاهدان و بطرف جنوبش میشه بلوچستان
لطفا خواهش میکنم ازتون اسم استان مارو کامل بگیرین.
مدیر پایگاه باشگاه خبرنگاران جوان
۱۳:۲۹ ۰۸ آذر ۱۳۹۸
دوست عزیز ان شا الله خوزستان و سیستان و بلوچستان هم وصل میشه نگران نباشید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۰ ۰۸ آذر ۱۳۹۸
من درست نقطه مقابل سیستان و بلوچستان این گوشه بالایی ایران زندگی میکنم خدا شاهده راضی نیستم زودتر از برادران و خواهران هموطن سیستان و بلوچستانیم اینترنتم باز شده بس که این هموطنانمون برام عزیز هستن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۹ ۰۸ آذر ۱۳۹۸
بزرگوار استان فارس هم نداره. در جریان باشین. همین طور بعضی شهرهای استان تهران مثل ملارد. فرقی بین هیچ کدوم از ماها نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۸ ۰۸ آذر ۱۳۹۸
چرا باید سیستان و بلوچستان و خوزستان هنوز قطع باشه اه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۵ ۰۸ آذر ۱۳۹۸
Yjc حالا که نت وصل شد خبرای جالب بزار ک هرروز باز بیایم سر بزنیم بهتون و از گرونی شکایت کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۳ ۰۸ آذر ۱۳۹۸
کاشکی شما ادمین بقیه بخش ها هم بودید :(
مدیر پایگاه باشگاه خبرنگاران جوان
۱۳:۲۳ ۰۸ آذر ۱۳۹۸
بی شک همه همکاران دلسوزانه پیگیر هستند. ممنون از شما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۷ ۰۸ آذر ۱۳۹۸
ولی اونا جواب نمیدن فقط نظراتو منتشر میکنن
مدیر پایگاه باشگاه خبرنگاران جوان
۱۳:۲۳ ۰۸ آذر ۱۳۹۸
بی شک همه همکاران دلسوزانه پیگیر هستند. ممنون از شما
Canada
ناشناس
۱۹:۰۷ ۰۸ آذر ۱۳۹۸
نه ادمین عزیز، اون ادمین های دیگه توهین های خیلی زشت و حرف های رکیک رو تایید می کنن وقتی خوششون بیاد. شما فرق داری. دوست داشتی یه نگاهی به کامنت های کاربران در پست دیروز در مورد رضا پهلوی بندازین شما این پست من رو تایید نکن تنها خواستم به خودت بگم که ادمین ها فرق دارن.
مدیر پایگاه باشگاه خبرنگاران جوان
۱۳:۲۳ ۰۸ آذر ۱۳۹۸
بی شک همه همکاران دلسوزانه پیگیر هستند. ممنون از شما
Iran (Islamic Republic of)
حمیید
۱۳:۱۹ ۰۸ آذر ۱۳۹۸
اصفهان مگه وصل شده
چه تغییراتی توتنظیمات باید بدیم
لطفا جواب
برای من که مثلا گوگل رو باز نمیکنه
مدیر پایگاه باشگاه خبرنگاران جوان
۱۳:۱۹ ۰۸ آذر ۱۳۹۸
از قسمت تنظیمات . داده های تلفن همراه . نقطه دستیابی . حالت شبکه را تغییر دهید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۱ ۰۸ آذر ۱۳۹۸
بله اصفهان نیم ساعتی هست وصل شده
Iran (Islamic Republic of)
Mohamd
۱۳:۱۵ ۰۸ آذر ۱۳۹۸
اینترنت همراه اول الان در شیراز وصل شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۲ ۰۸ آذر ۱۳۹۸
خداروشکر شیرازیای دوست داشتنی هم نتشون وصل شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۵ ۰۸ آذر ۱۳۹۸
توروخدا اسلامشهروهم پیگیربشین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۵ ۰۸ آذر ۱۳۹۸
اینترنت همراه اصفهان وصل شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۳ ۰۸ آذر ۱۳۹۸
خداروشکر اصفهانیای مهربون و شیرین زبون هم اینترنتشون وصل شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۵ ۰۸ آذر ۱۳۹۸
اینترنت همراه اصفهان وصل شد
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۳:۱۴ ۰۸ آذر ۱۳۹۸
استاد‌درمورد‌اختلاسگران‌بیت‌المال‌‌وکسانی‌که‌مردم‌رابه‌این‌روز‌‌
انداخته‌اند هم‌توضیح‌میدادن‌بدنبود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۰ ۰۸ آذر ۱۳۹۸
امام علی: عجبت لمن لایجد القوت فی بیته کیف لایخرج علی الناس شاهرا سیفه; متعجبم از کسی که غذا در خانه او پیدا نمی شود چگونه شمشیر خود را بر مردم نمی کشد؟»
امام صادق: غلاء السعر يسيء الخلق و يذهب بالأمانة و يضجر المرء المسلم .
گرانی قیمت‌ها اخلاق و رفتار مردم را بد می‌كند. امانت‌داری را از بین می‌برد و مردم مسلمان را در فشار و سختی به ستوه می‌آورد.»
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۴ ۰۸ آذر ۱۳۹۸
احسنت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۸ ۰۸ آذر ۱۳۹۸
اولا اگر شما به امامان معصوم اعتقاد داشتی از گذاشتن یک علیه السلام دریغ نمی کردید.
دوما در ذکر حدیث باید سند ارائه شود.
سوما طبیعتا در مشکلات آدم ها خودشان را نشان می دهند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۹ ۰۸ آذر ۱۳۹۸
اینجاس که گفتن اتقوا من مواضع التهم! آ شیخ تو هم!
چرا کارشناس علوم قرآنی آینده نگری نکرده و تو این اوضاع بلبشو این آیه ی قرآن رو مطرح کرده تا اون بی دینا بکننش علم عثمان؟ والا یکم کیاست به جایی بر نمیخوره!
جز راست نباید گفت، هر راست نشاید گفت چون هر سخن جایی و هر نکته مکانی دارد!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۷ ۰۸ آذر ۱۳۹۸
اددمین. محترم ممنون بابت پیگیری هات باز شمایه جوابی دادی متاسفم برااون مسئولا و نماینده ها که فقط موقع رای گیری پیداشون میشه



تشکر ازت ک دیدی پیامای مردم مظلوم رو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۵ ۰۸ آذر ۱۳۹۸
والا کسی دنبال این خبرانیست
خودتونم میدونید
اینترنت رو پیگیری کنید
چند سال رو سایتم کار کردم
دو هفته س بازدیدش صفر شده
زحمت چندین سالمو به هدر دادید
خدا نگذره از مسبب های این کار
مدیر پایگاه باشگاه خبرنگاران جوان
۱۳:۰۵ ۰۸ آذر ۱۳۹۸
پیگیر هستیم دوست عزیز اینترنت تلفن همراه در چهار استان البرز، کرمانشاه، اصفهان و فارس امروز و تا چند ساعت دیگر وصل خواهد شد
Iran (Islamic Republic of)
منم دیگه^_^
۱۳:۱۱ ۰۸ آذر ۱۳۹۸
به به
میگم ادمین خوبه...باور نمیکنید^_^
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۶ ۰۸ آذر ۱۳۹۸
اتفاقا این خبرا از نت مهمتره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۶ ۰۸ آذر ۱۳۹۸
این ادمین دوست داشتنیه س .قرار نیست که ببینیمش تا معلوم شه .همین که مینویسه معلوم میشه دمش گرم
مدیر پایگاه باشگاه خبرنگاران جوان
۱۳:۰۵ ۰۸ آذر ۱۳۹۸
پیگیر هستیم دوست عزیز اینترنت تلفن همراه در چهار استان البرز، کرمانشاه، اصفهان و فارس امروز و تا چند ساعت دیگر وصل خواهد شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۱ ۰۸ آذر ۱۳۹۸
من که دیگه قطع امید کردم همه کار و کاسبیم بهم ریخت کلی ضرر خورد بهم دیگه مهم نیس وصل بشه و نشه فقط امیدوارم خدا خودش جواب اینها روبده.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۱ ۰۸ آذر ۱۳۹۸
اصفهان وصل شد تشکر از yjc
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۹ ۰۸ آذر ۱۳۹۸
وا....کجا اصفهان وصل شده؟نت همراه قطعه
مدیر پایگاه باشگاه خبرنگاران جوان
۱۳:۰۱ ۰۸ آذر ۱۳۹۸
Iran (Islamic Republic of)
مخممخلص منصور
۱۳:۰۱ ۰۸ آذر ۱۳۹۸
چه کسانی؟....چه کسی و با چه دلی کارگری را که بر فرض به دفاع از زن و بچه اش و برای حفظ کارش و قطعاً به زبان نصیحت ازشون خواسته آتش نزنند و تخریب نکنند را بیرحمانه و "سازمان مجاهدین خلق" مآبانه میکشند و میسوزانند ؟ به پیروی از ذاتِ خبیث خودشون و اون پست فطرت های خارج نشینشون که به اونها خط میدهند. برقرار کنندگان و حافظین امنیت مملکت نباید بزارن که این اشخاص حتی در خیابان قدم بگذارند. قتل کمترین مجازات این خلافکارها و جانی های بالفطره است.
Netherlands
ناشناس
۱۳:۰۰ ۰۸ آذر ۱۳۹۸
۴استان دیگر هم امروز متصل میشن.خبرشو بزار ادمین محترم
Iran (Islamic Republic of)
بیداد
۱۲:۵۹ ۰۸ آذر ۱۳۹۸
استاد! در مورد مسؤلان هم آیه دارین؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۶ ۰۸ آذر ۱۳۹۸
فولادشهر اصفهانم نت همراه اول وصل شد سپاس از سایتتون ک تنهامون نذاشت و مطمئنم همه ی شهرا وصل میشن الان
مدیر پایگاه باشگاه خبرنگاران جوان
۱۲:۵۶ ۰۸ آذر ۱۳۹۸
ان شا الله سپاس از شما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۰ ۰۸ آذر ۱۳۹۸
همه ی شهرای کشور جز فارس
Iran (Islamic Republic of)
Ngr
۱۲:۵۵ ۰۸ آذر ۱۳۹۸
اددمین مهربون و عزززیز تورو خدا پیگیر مارلیک و کرج باشید تورو خدا
از کار وزندگی افتادم حتی یه جزوه هم نمیتونم دانلود کنم
مدیر پایگاه باشگاه خبرنگاران جوان
۱۲:۵۵ ۰۸ آذر ۱۳۹۸
چشم دوست عزیز همکاران پیگیر هستند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۵ ۰۸ آذر ۱۳۹۸
اصفهان وصل شد بعد از دوهفته ممنون از شما سایت خوبتون الهی مردم کشورم دیگه حقشونو التماس نکنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۷ ۰۸ آذر ۱۳۹۸
وصل نشده ما ایرانسلیم قطعه
مدیر پایگاه باشگاه خبرنگاران جوان
۱۲:۵۵ ۰۸ آذر ۱۳۹۸
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۴ ۰۸ آذر ۱۳۹۸
وای باورم نمیشه در سکوت اصفهان وصل شد ممنون فکر کنم همه شهرا وصل شدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۷ ۰۸ آذر ۱۳۹۸
دعا کن فارس هم وصل شه هنوز که قطعه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۴ ۰۸ آذر ۱۳۹۸
۱۰۰ درصد همه ی شهرا امرو تا عصر وصل میشن
مدیر پایگاه باشگاه خبرنگاران جوان
۱۲:۵۴ ۰۸ آذر ۱۳۹۸
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۰ ۰۸ آذر ۱۳۹۸
همه وصل میشن دیگه فقط سیستانو بلوچستان موند...
نمیدونم مسئولین چ مشکلی با این استان فلک زدع محروم دارن!!!!
مدیر پایگاه باشگاه خبرنگاران جوان
۱۲:۵۴ ۰۸ آذر ۱۳۹۸
Iran (Islamic Republic of)
فرزانه
۱۲:۵۰ ۰۸ آذر ۱۳۹۸
اینترنت نداریم نداریم نداریم نداریم نداریم نداریم نداریم نداریم نداریم نداریم نداریم نداریم و نداریم...
فااااااااارس نت ندارد 13روز
Iran (Islamic Republic of)
فریبا
۱۲:۵۰ ۰۸ آذر ۱۳۹۸
12:48
کرمانشاه بدون اینترنت
وقتی میدونن نمیتونن اینترنتو وصل کنن چرا قطعش کردن
Iran (Islamic Republic of)
farid
۱۲:۴۹ ۰۸ آذر ۱۳۹۸
با سلام خدمت بچه های yjc بی زحمت نت سیستان و بلوچستان و کرمانشاه و فارس و خوزستان و اصفهانو پیگیری کنین ببینین علتش چیه که دیر تر از همه استانا باید وصل شه ...گناهمون اینه که بلوچ و کرد و لریم؟این انصاف نیست..با این کارا فقط دشمنیا زیاد میشه...اینترنتم وصل بشه
مدیر پایگاه باشگاه خبرنگاران جوان
۱۲:۴۹ ۰۸ آذر ۱۳۹۸
مردمان بلوچ و کرد و لر تاج سر ایران هستند نگران نباشید در حد اختیارات پیگیر هستیم دوست عزیز توکل برخدا.
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۲:۴۱ ۰۸ آذر ۱۳۹۸
کاش یکی به استناد از قران بگه که نباید یک معلم جزو اقشار خیلی ضعیف جامعه باشه
Yjcپیگیر باش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۴ ۰۸ آذر ۱۳۹۸
داااااااایییییی سی خوم دلم پیسید من حونه هیش کموشون هم نیا بگه کی نت وصل ایبو خو می ما نه ادمیم والا صبر هم حدی داره اخخخخخخ تا قیومتتتتتتت
Yjc شهر کوهچنار استان فارس نت نداره ۲ هفته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۲ ۰۸ آذر ۱۳۹۸
کجا کارگر پمپ بنرین آتش زدن؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۹ ۰۸ آذر ۱۳۹۸
وزیر کشور تو تلویزیون گفت تصاویرشو هم داریم که کارگر پمپ بنزین را بنزین ریختن اتش زدن ولی بخاطر دلخراش بودن اجازه نشر ندادیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۷ ۰۸ آذر ۱۳۹۸
به اعتقاد من هرکسی آشوب وتخریب اموال عمومی رو انجام میده بایستی مردم همونجا حکم قرآن مجیدرو درمودشون اجرا میکردن. شناساییشون میکردن و به حکم خداوند متعال عمل میکردن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۱ ۰۸ آذر ۱۳۹۸
ادمین لطفا پیاممو تایید کن و حداقل جوابمونو بده
چرا کرج کرمانشاه فارس بلوچستان و خوزستان همچنان بدون اینترنتن؟؟؟؟
چرااااا؟؟؟؟
مدیر پایگاه باشگاه خبرنگاران جوان
۱۲:۲۱ ۰۸ آذر ۱۳۹۸
وظیفه ما پیگیری هست و همچنان به دنبال اتصال اینترنت در تمامی کشور هستیم.
Iran (Islamic Republic of)
سرمچار
۱۲:۳۵ ۰۸ آذر ۱۳۹۸
شهرستان ایرانشهر بلوچستان دیروز فقط یه نیم ساعت وصل بود ولی دوباره قطع شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۸ ۰۸ آذر ۱۳۹۸
ادمین پیگیری کن چرا بلوچستان ک شاهد کمترین تظاهرات بود اونم حداکثر یه نصف روز!!!!!! اونوقت اینترنتش باید هنوز قطع باشه؟؟؟؟ بیایید ببینید اینجا درست از روز یک شنبه پمپای بنزین اینجا اینقد شلوغ انگار ملت پولدار شدن هرروز بنزین میزنن
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۱۲:۳۹ ۰۸ آذر ۱۳۹۸
ادمین لطفا پیگیر این چندتا استان مظلوم باش
مدیر پایگاه باشگاه خبرنگاران جوان
۱۲:۲۱ ۰۸ آذر ۱۳۹۸
وظیفه ما پیگیری هست و همچنان به دنبال اتصال اینترنت در تمامی کشور هستیم.
Iran (Islamic Republic of)
ستار
۱۲:۱۹ ۰۸ آذر ۱۳۹۸
خدایی این انصاف نیس که ما بدون اینترنت باشیم توشهری زندگی میکنم که به هیچ عنوان وارد خشونت و اعتراض نشد ولی الان نزدیک به دوهفته اس که این شهر (صحنه) بدون اینترنته خواهشن همه رو به چشم معترض و خلافکار نبینین درست نیست
مدیر پایگاه باشگاه خبرنگاران جوان
۱۲:۱۹ ۰۸ آذر ۱۳۹۸
بزودی حل میشه پیگیر هستیم. نگران نباشید
Iran (Islamic Republic of)
سید از شیراز
۱۲:۱۸ ۰۸ آذر ۱۳۹۸
سلام
یک سئوال مهم
لطفا لطفا همین الان پاسخ بدهید

درکامنتها دیدم که پاسخ شما تکراری میشود و فقط عنوان میکنید که مجدانه پیگیر هستید!
اولا که بسیار ازشما متشکریم .
ولی سئوال اینجاست که پیگیریتان فقط درانتظار برای خبر جدیدنشستن و ارسال و رساندن خبر به مخاطبان هست؟ یعنی صرفا خبر رسانی واسطه اخبار شدن ؟
یااینکه با شورای امنیت و مسئولین مربوطه هم مثلا با وزیر پراقتدار!!کشور یا رئیس جمهور همواره خندان در تماس کامل و مطالبه هستید؟
اگر پیگیریتان از نوع دوم باشد ، که دراینصورت وای بر مملکتی که مسئولینش صدای درد و گرفتاری مردمش را از طریق خبرنگاران صادق و تلاشگری چون شما ، به این واضحی میشنوند و اقدامی نمیکنند و تعلل میکنند.

*الحمدلله با حضور همین مردم ،الان امنیت و اقتدار به مملکت برگشته و دشمنان ناامید شدند،
حالا رفاه و آسایش مردم اولویت دارد.
چه بگویم... نگفته اش پیداست.


انشالله که از این پس مردم فهیم و بزرگ ایران ، با بصیرت و درک صحیح ، مسئولانی صالح و کاردان انتخاب کنند.

از شما خبرنگاران عزیز هم متشکرم.

*
مدیر پایگاه باشگاه خبرنگاران جوان
۱۲:۱۸ ۰۸ آذر ۱۳۹۸
قطعا رسالت خبرنگار پیگیری مطالبات مردم است کما اینکه این پیگیری ها تا به امروز به میزان زیادی مثمر ثمر بوده اند. مطمئن باشید مجدانه پیگیر هستیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۲ ۰۸ آذر ۱۳۹۸
لطفا علت قطع موندنم شفاف بیان توضیح بدن چون ناآرامی حداکثر ۳ روز بود ولی نت الان دوهفتس قطعه و بنظر میرسه جاهایی ام ک وصل شده مدام قطع و وصل میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۵ ۰۸ آذر ۱۳۹۸
ای کاش کارشناسان قرآنی تحقیق می کردند که عمل به کدامین آیات قرآن توسط برخی از مسئولین فراموش شده که این چنین بر سرمون اومده .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۶ ۰۸ آذر ۱۳۹۸
زنده باد استاد بهرام پور عزیز.عاشقتم.ان شا ا... 120ساله بشی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۵ ۰۸ آذر ۱۳۹۸
ایات قران کاملا حق اند و باید اجرایی شوند اما کجا و در چه جامعه ای؟ اگر قرار بر اجرای احکام اسلام بر اساس ایات قرانی باشد خیلی از مسئولین فعلی و قبلی باتوجه به سیاستها و رفتارها و... ، زندگی خیلی از مردم را خراب کردنده اند در این حالت اول ایات قرانی باید در مورد این اقایان اجرای و عملی شود که چرا چنین شرایطی را در جامعه فراهم کرده اند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۵ ۰۸ آذر ۱۳۹۸
زنده باد استاد بهرام پور عزیز.عاشقتم.ان شا ا... 120ساله بشی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۹ ۰۸ آذر ۱۳۹۸
بنزینو که گرون کردید اینترنتو که قطع کردید.بسته حمایتی هم که شامل ما نشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۸ ۰۸ آذر ۱۳۹۸
نت بدم یارانه بدم بنزین بدم کدومو بدم؟
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۱:۵۸ ۰۸ آذر ۱۳۹۸
ما هنوز اینترنتمون قطعه و فقط به همینجا دسترسی داریم گاز ال پی جی ۲۴۰ تومن بود الان شده ۱۰۰۰ تومن چرا هیشکی پی گیری نمیکنه پس چیشد میگفتن نمیزاریم چیزی گرون شه. الان اعتراضمونو به کجا بگیم که به جرم اغتشاش گر دستگیرمون نکن.
Iran (Islamic Republic of)
bm
۱۱:۵۷ ۰۸ آذر ۱۳۹۸
حکم قرآن باید اجرا شود ... مثلا رجوی و دار ودسته‌اش باید تا قیامت بمیرند و زنده شوند و دوباره بمیرن..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۷ ۰۸ آذر ۱۳۹۸
حکم خدا در مورد کسانی که اینترنت را قطع کرده اند(اینترنت بنده هنوز وصل نشده شهرستان ساوجبلاغ استان البرز) و مردم را از کار و زندگی انداختند چیست؟
نظرات مردم را منتشر کنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۵ ۰۸ آذر ۱۳۹۸
سلام آیه ای در مورد حق ناس ندارن دوهفته هست اینترنت را قطع کردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۵ ۰۸ آذر ۱۳۹۸
چرا نت وای فا وصل شده ولی همراه نه؟! ما چون نداریم ولی فا بخریم باید بمیریم؟ یه سری لباس خیریه اس برای فصل سرد برای پنهان ماندن هویت از فضای مجازی استفاده می‌کردیم و بدست نیازمند میرسوندیم الان دو هفته اس هوا سردتر شده و اونا همچنان منتظر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۳ ۰۸ آذر ۱۳۹۸
ادمین لطفا پیگیر مدت زمان هدر رفته از نتامون هم باش که برگرده ب حسابمون. الان دو هفتست کرج نت نداره.
مدیر پایگاه باشگاه خبرنگاران جوان
۱۱:۵۳ ۰۸ آذر ۱۳۹۸
اخبار اپراتورهای همراه را از سایت باشگاه خبرنگاران پیگیر باشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۹ ۰۸ آذر ۱۳۹۸
لطفا درموردالسارق والسارفه بیت المال هم ارائه نظربفرمایند
قرآن کامل است وتنها یک آیه نیست
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۱:۴۸ ۰۸ آذر ۱۳۹۸
ادمین جان ! این روزها چه قدر مهربون شدی ؟! نه تنها نظرها رو کامل پخش می کنی بلکه به اکثر اونها هم جواب میدی !!! خبری شده ؟ بگو ما هم بدونیم ! !! خدا کنه همیشه اینطور باشه !
مدیر پایگاه باشگاه خبرنگاران جوان
۱۱:۴۸ ۰۸ آذر ۱۳۹۸
برای هر رسانه خط قرمز هایی وجود دارد دوست عزیز. تا حد امکان نشر داده می شود.
Iran (Islamic Republic of)
سراب
۱۱:۴۴ ۰۸ آذر ۱۳۹۸
سلام ادمین عزیز و گرامی.. من تهرانم از وقتی گفتن نت همراه اول تهران وصل شده بر من وصل نشد دیشب گوشیمو خاموش و روشن کردم یا ریستارت کردم نتم وصل شد با تشکر از پیگیری و همدردی شما.. یا علی
مدیر پایگاه باشگاه خبرنگاران جوان
۱۱:۴۴ ۰۸ آذر ۱۳۹۸
سپاس از همراهی شما. در بعضی موارد در استانهایی که اعلام اتصال اینترنت شده و افرادی هنوز دسترسی ندارند می توانند با مراجعه به قسمت تنظیمات داده های همراه و تغییر از 4G به قسمت های دیگر متصل شوند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۳ ۰۸ آذر ۱۳۹۸
یکی به من بگه اخه وقتی میدونستن که وصل کردن نت ایقد طول میکشه چرا زودتر اقدام نکردن که حالا همه جا وصل شده باشه؟
البته دیگه مهم نیس نت فارس رو وصل میکنن یا نه ، ما که دیگه جونمون به لبمون رسید از بس گفتیم. تو هم yjc به کارای مهم ترت برس اصلا فارس کیلویی چند~_~
مدیر پایگاه باشگاه خبرنگاران جوان
۱۱:۴۳ ۰۸ آذر ۱۳۹۸
نگران نباشید.دوست عزیز از طرف ما پیگیری به صورت ممتد صورت می گیرد . بقیه مسائل مربوط به مسئول مرجع می باشد.
Iran (Islamic Republic of)
Ali
۱۱:۴۰ ۰۸ آذر ۱۳۹۸
ادمین عزیز .تنها دلخوشیمون اینترنت .تورو خدا پیگیری کنید همه استانارو وصل کنن نه یکی یکی مال ما دیوز وصل بود امروز قطع.غرب تهرانننننننننننننن
مدیر پایگاه باشگاه خبرنگاران جوان
۱۱:۴۰ ۰۸ آذر ۱۳۹۸
چشم نگران نباشید پیگیر هستیم.
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۱:۳۶ ۰۸ آذر ۱۳۹۸
فقط همین را میدونم امروزه مسلمان انقلابی ایرانی مطیع رهبر بودن در ایران بیشتر مورد تهدید و ازار قرار میگیره و اگر قرار بود با گروهکها تروریستی اینطور اوایل انقلاب مماشات کنند نه تنها چیزی از اسلام و انقلاب در کشور نمیماند بلکه ایران بعنوان کشور امروزی هم ممکن بود وجود نداشته باشد.
۱۲
آخرین اخبار