معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی، پلیس را حافظ اقتدار و امنیت کشور معرفی کرد و گفت: در جریان اغتشاشات اخیر ماموران انتظامی از جان خود مایه گذاشته و به آشوب طلبان اجازه عرض اندام ندادند.

تجلیل از جانفشانی و رشادت کارکنان پلیس در جریان ناآرامی‌های اخیبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  سردار محمدعلی نوری نژاد امروز در سفر به کرمانشاه با خانواده شهید "ایرج جواهری" و همچنین جمعی از کارکنان انتظامی و یگان ویژه استان کرمانشاه که در جریان درگیری‌ها و اغتشاشات هفته گذشته آسیب دیده بودند، دیدار کرد.

او در این دیدار‌ها با تجلیل از جانفشانی و رشادت کارکنان پلیس در جریان ناآرامی‌های اخیر، گفت: مجاهدت تک تک نیرو‌های انتظامی در مقابل اشراری که با همه توان به میدان آمده بودند ستودنی است، رشادتی که ماموران نیروی انتظامی از خود نشان دادند بر عزت و افتخار ناجا افزود.

سردار نوری نژاد با بیان اینکه نیروی انسانی ناجا بزرگترین سرمایه آن محسوب می‌شود، بیان کرد: ایثار و از خودگذشتگی ماموران پلیس، آبرویی برای ناجا و مجموعه نظام مقدس جمهوری اسلامی بود.

معاون هماهنگ کننده ناجا اظهار داشت: روز گذشته نیز رهبر معظم انقلاب به نیکی از ماموران پلیس یاد کرد که توانستند در جریان آشوب‌های اخیر به خوبی امنیت کشور و جامعه را حفظ و قاطعانه با اشرار و فرصت طلبان برخورد کنند.

سردار نوری نژاد بیان  کرد: جانفشانی و از خودگذشتگی ماموران نیروی انتظامی چه در استان کرمانشاه و چه سایر استان‌ها نمونه بارز مجاهدت در راه خداوند است و قطعا اجر و پاداش این کار نزد خداوند محفوظ خواهد بود.

او همچنین با اشاره به راهپیمایی‌های گسترده سراسر کشور که در محکومیت اغتشاشات و ناآرامی‌ها برگزار شد، گفت: ملت بزرگ و با بصیرت کشور در این حضور پرشور سیلی محکمی به صورت دشمنان زده و بار دیگر به ان‌ها ثابت کردند که تا آخر پای انقلاب ایستاده و مطیع امر رهبر هستند.

معاون هماهنگ کننده ناجا در پایان با ابلاغ سلام و پیام خداقوت و خسته نباشید سردار اشتری فرمانده ناجا، بار دیگر از رشادت‌ها و جانفشانی‌های ماموران و تمامی کارکنان انتظامی استان قدردانی کرد.

انتهای  پیام/ز

 

دیدار معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی با خانواده شهید ایرج جواهری

برچسب ها: نیروی انتظامی ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.