با اجرای عملیات مشترک نیرو‌های امنیتی جمهوری آذربایجان و روسیه در مرز‌های دو کشور ۶۹ نفر دستگیر شدند.

عملیات مشترک جمهوری آذربایجان و روسیه در مرزهای دو کشوربه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری آپا، به نقل از وزارت کشور جمهوری آذربایجان در چهارچوب توافق میان وزارت کشور روسیه و جمهوری آذربایجان نیرو‌های امنیتی دو طرف با اجرای عملیاتی مشترک با عنوان "سرحد" در مناطق مرزی دو کشور ۶۹ فرد تحت تعقیب را دستگیر کردند.

بر اساس این گزارش، این عملیات مشترک به مدت یک هفته با هدف دستگیری اعضای شبکه‌های جنایی و تروریستی فراملی، ضبط سلاح و مواد مخدر و همچنین کشف کانال‌های ارتباطی و شناسایی رابطان این شبکه‌ها در مناطق مرزی جمهوری داغستان روسیه و شهر‌های مرزی "قوسار"، "قوبا"، "خاچماز"، "زاقاتالا"، "شکی"، "بالاکن"، "قبله"، "قاخ" و "اوغوز" جمهوری آذربایجان اجرا شد.

بر پایه این گزارش ۲۵ نفر از ۶۹ نفر بازداشت شده به اتهام جنایت و ۴۴ نفر به اتهام تحت تعقیب بودن به علت بدهی به نهاد‌های دولتی دستگیر شده اند و ۸ نفر دیگر نیز به عنوان گمشده مورد شناسایی و به خانواده‌های خود تحویل داده شدند.

از افراد دستگیر شده ۱۱۷ قبصه سلاح از جمله ۹ سلاح اتوماتیک، ۲ عدد خمپاره انداز، ۸ قبضه کلت، ۹۸ عدد تفنگ، ۴۴ عدد نارنجک، ۳۵ عدد صندوق اسلحه، ۱۸ عدد نارنجک صوتی، ۹ عدد چاقو و پنجه بوکس و نزدیک به ۱۰ هزار عدد گلوله سلاح‌های مختلف کشف شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار