رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور با بیان اینکه پارسال ۲۵۰۰ میلیارد تومان برای اشتغال روستایی مددجویان استان بوشهر پرداخت شده است گفت: انتظار می‌رود امسال ۲۵۰۰ شغل جدید در این استان و برای مددجویان ایجاد شود.

پارسال ۲۵۰۰ میلیارد تومان برای اشتغال روستایی مددجویان استان بوشهر پرداخت شدبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مرتضی بختیاری بعدازظهر امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان بوشهر با حضور رئیس سازمان برنامه و بودجه بیان کرد: ایجاد درآمد باثبات مددجویان با حفظ تکریم در راس برنامه‌های کمیته امداد قرار دارد.

او تصریح کرد:ایجاد اشتغال، احداث مسکن و ارائه برنامه‌های فرهنگی در اولویت برنامه‌های کمیته امداد است که در این راستا برنامه‌های مهمی تدوین و عملیاتی شده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور افزود:یک سوم طرح‌های اشتغال‌زایی پارسال کل کشور توسط کمیته امداد در استان‌ها  ایجاد شد که نشان از توجه این نهاد به اقتصاد، معیشت و اشتغال مددجویان است.

بختیاری گفت: پارسال ۲۵۰۰ میلیارد تومان برای اشتغال روستایی مددجویان استان بوشهر پرداخت شد سهم این استان از محل تبصره ۱۴ برای سال آینده، ۱۴۰ میلیارد تومان است و انتظار می‌رود در  امسال ۲۵۰۰ شغل جدید در استان بوشهر و برای مددجویان ایجاد شود.

او یادآور شد: بر اساس تفاهم نامه منعقد شده بین کمیته امداد، استانداری بوشهر و سازمان برنامه و بودجه هزار پنل خورشیدی برای روستاییان تحت پوشش در استان بوشهر اجراء می‌شود و این غیر از تفاهم نامه ۲۰ هزار پنل خورشیدی است که در چند روز گذشته بین کمیته امداد و سازمان بسیج مستضعفین ایجاد شده است.

انتهای پیام/م

امسال ۲۵۰۰ شغل جدید در استان بوشهر برای مددجویان ایجاد می‌شود

برچسب ها: کمیته امداد ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.