رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: مدل‌های غربی و توسعه جهانی اگر چه در برخی مواقع باعث توسعه کشور شده ولی با خود فقر، اعتیاد، بیکاری و محرومیت آورده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفینبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،  سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در آئین افتتاح سراسری ۶ هزار و ۱۵۵ طرح عمرانی و محرومیت زدایی گفت: ۷ برابر میانگین سرمایه‌های بالقوه هر فرد در دنیا هر ایرانی دارایی دارد.

او با بیان اینکه بیکاری در ایران و حاشیه نشینی در کشور با این همه سرمایه چگونه اتفاق افتاده است افزود: مسایل اقتصادی که الگوی بومی انقلاب اسلامی نبوده و برگرفته از مدل‌های غربی و توسعه جهانی بوده است اگر چه در برخی مواقع باعث توسعه کشور شده ولی با خود فقر، اعتیاد، بیکاری و محرومیت آورده است.

 سردار سلیمانی بیان کرد: ما باید روش‌های اجرای کار را بازآفرینی و با توجه به موازین انقلاب و اسلامی  بررسی کنیم تا این مشکلات را دیگر نداشته باشیم.

او راه مبارزه با کاستی ها، رونق تولید، بیکاری و کاهش فقر را اجرای کامل اقتصاد مقاومتی دانست و گفت:  خدمات بسیج در بسیاری از مواقع نتوانسته نیاز جامعه را در همه زمینه‌ها فراهم کند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: بسیج با روحیه جهادی و محوریت جوانان و با امید به موفقیت می‌تواند ما را به چشم انداز واقعی ملت ایران و این شبکه مردمی برساند.

 سلیمانی خواستار حضور مردم در اجرای طرح‌های مختلف شد و بیان کرد: مردم بومی هر منطقه می‌تواند کمک رسان مسوولان برای رفع مشکلات باشند، چون آن‌ها خود بیشتر از ما درگیر این مشکلات خود هستند.

او در کنار محرومیت زدایی خواستار ایجاد اشتغال شد و ادامه داد: زیر ساخت‌ها فضا‌ها در ۱۰ استان دیگر کشور برای حمایت از معتادان به عنوان بیماران فراهم است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: ما باید افراد را بعد از ترک حمایت و آموزش و بعد وارد بازار کار کنیم تا هم امید به زندگی آنهارافزایش و هم نیرو‌های کار و تولید کشور تقویت شود.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین  ادامه داد: به فرمایش رهبر انقلاب نیرو‌های بسیجی ما با روحیه جهادی تهدید و تحریم را به تحکیم و توسعه تبدیل کردند.

آزاد بخت معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان هم گفت: در استان همدان بسیج با وحدت مثال زدن ی برای رفع مشکلات ورود پیدا می کنند .
او اجتماع ۱۰ هزار نفری امروز بسیجیان را خاری در چشم دشمنان دانست و افزود: ما در استان ارمان فقرزدایی و محرومیت زدایی است و مسوولان با هماهنگی باهم و روحیه بسیجی نقش مهمی داشته اند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان از کمک ۵ میلیارد تومانی بسیج و دو و نیم میلیاردی ستاد مبارزه با مواد مخدر هم خبر داد و ادامه داد: ما در استان همدان آمادگی داریم تا هرگونه آموزشی را در این فضا برای مهارت آموزی افراد ترک کرده اعتیاد و ایجاد اشتغال پایدار برای آنها. فراهم کنیم.

انتهای پیام/ا

برچسب ها: بسیج ، سپاه پاسداران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.