معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت:برای رسیدن به پیروزی راهی جز مقاومت وجود ندارد و دشمن باید بداند جمهوری اسلامی ایران شکست ناپذیراست.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سردار یدالله جوانی معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دیروز درجمع بسیجیان اصفهان بسیجی بودن و بسیجی ماندن را از الزامات داشتن بصیرت، شناخت وقدرت تشیخص دانست و با بیان اینکه راه شهدا، راه امام و پیروزی قدس و زمینه ساز ظهور امام زمان (عج) است افزود: برای رسیدن به پیروزی راهی جز مقاومت وجود ندارد و دشمن باید بداند جمهوری اسلامی ایران شکست ناپذیراست.

سردار یدالله جوانی با اشاره به اینکه امریکا کارنامه‌ای ۴۰ ساله و پر از شکست دارد افزود: امریکا تنها راه رسیدن به هدف خود را نشانه گرفتن وحدت، انسجام، مقاومت، امنیت، زیرساخت‌ها وظرفیت‌های کشور ما می‌داند، اما برخلاف آنچه تصور می‌کند به اهداف خود درطول این ۴۰ سال نرسیده است.

او گفت: دشمنان برای طراحی توطئه‌ها علیه ایران هزینه‌های بسیار کرده اند، اما این شجره طیبه روز به روز مقتدرتر ومستحکم‌تر شده و آنرا به رخ دشمن کشیده است.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همچنین به حرکت عظیم و پرشکوه ملت ایران در یک هفته گذشته در پی محکوم کردن اغتشاشات و ایجاد ناامنی در کشور اشاره کرد و گفت:ملت ایران بار دیگر با نمایش پرشکوه خود حرکت دشمن را نابود کرد.

سردار جوانی با اشاره به تدبیر رهبر معظم انقلاب مبنی بر لازم الاجرا بودن تصمیم سران قوا در طرح ساماندهی قیمت بنزین هم گفت: با ورود بسیج، سپاه و نیرو‌های نظامی و حضور مردم امنیت و آرامش برقرار شد منتها باید توجه داشت که توطئه‌های دشمنان استمرار دارد و باید برای مقابله با این توطئه‌ها آماده باشیم.

انتهای پیام/م

 

هم افقی با ولایت فقیه؛ اوج بصیرت بسیجی

برچسب ها: بسیج ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.