مدیرآموزش وپرورش شهرستان آبدانان گفت: امسال ششمین دوره المپیاد‌های ورزشی درون مدرسه‌ای در ۳۳ مدرسه در شهرستان آبدانان برگزار خواهد شد.

برگزاری المپیاد‌های ورزشی درون مدرسه‌ای در ۳۳ مدرسه

پیری مدیرآموزش وپرورش شهرستان آبدانان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ,گفت: ششمین دوره المپیاد‌های ورزشی درون مدرسه‌ای، طی سال جاری در ۳۳ مدرسه و با پوشش تقریبی ۳ هزار دانش آموز برگزار خواهد شد.

او اظهار کرد: تحصیل ، تهذیب و ورزش ، سه توصیه مهم رهبرمعظم انقلاب اسلامی به نوجوانان و جوانان بوده است و باید به این توصیه‌ها به صورت جدی عمل شود.

پیری به جایگاه ورزش و تقویت قوای جسمانی در فرهنگ ملی و آموزه‌های مذهبی اشاره کرد و ادامه داد: برگزاری ششمین دوره المپیاد‌های ورزشی درون مدرسه‌ای با شعار دانش آموز فعال ، مدرسه شاد و جامعه سالم برگزار خواهد شد و در اجرای این طرح وزارتی بیش از همیشه به استفاده از ظرفیت‌های مادی و معنوی انجمن اولیا و نیز انجمن‌های ورزشی و مشارکت نهاد‌های دولتی و مردمی توجه گردیده است.

مدیرآموزش وپرورش شهرستان آبدانان بیان کرد: روز گذشته نیز افتتاحیه ششمین دوره المپیاد‌های ورزشی درون مدرسه‌ای شهرستان آبدانان با حضور جمعی از مسئولین و اولیای دانش آموزان در دبیرستان مریم برگزار شد.

انتهای پیام/ ن

فعالیت ۳ هزار دانش آموز آبدانانی در المپیاد‌های ورزشی درون مدرسه‌ای

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.