کاپیتان اسپورتینگ لیسبون یکی از اصلی‌ترین گزینه‌های خط میانی منچستر یونایتد و تاتنهام به شمار می‌رود.

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  برونو فرناندز بازیکن تیم فوتبال اسپورتینگ لیسبون، با وجود پیشنهاد‌های متعددی که داشت تصمیم گرفت قراردادش با این باشگاه را تا سال ۲۰۲۳ تمدید کند و به این صورت تیم‌های منچستر یونایتد و تاتنهام که به دنبال جذب این بازیکن هستند، باید مبلغ بیشتری برای خرید این هافبک ۲۵ پرداخت کنند.


بیشتر بخوانید: تیم لیگ برتری به دنبال جذب هافبک ملی پوش


ستاره اسپورتینگ لیسبون در نقل و انتقالات تابستانی جزو گزینه‌های جدی باشگاه‌های انگلیسی بود، اما در نهایت پیوستن او به هیچ یک از تیم‌های لیگ برتر انگلیس عملی نشد تا او در این فصل هم برای اسپورتینگ لیسبون بازی کند. فرناندز با تمدید قرارداد با اسپورتینگ لیسبون و طولانی کردن مدت ماندنش در این تیم امید‌های تاتنهام و منچستر یونایتد برای جذبش در نقل و انتقالات زمستانی را ناامید کرد، زیرا هر باشگاهی که قصد جذب این بازیکن را داشته باشد باید ۸۵ میلیون پوند به باشگاه پرتغالی پرداخت کند.  

پیش از این بند آزادسازی او ۶۵ میلیون پوند بود، اما با تمدید قرارداد فرناندز و اسپورتینگ لیسبون، این مبلغ به ۸۵ میلیون پوند افزایش یافت.


بیشتر بخوانید: فهرست نهایی تیم ملی پرتغال برای جام جهانی 2018 اعلام شد/ غیبت نانی و رناتو سانچز


فرناندز ضمن ابراز خوشحالی از تمدید قراردادش با اسپورتینگ لیسبون گفت: تمدید قرارداد با اسپورتینگ  برای من یک افتخار است و نشان دهنده این است که به خوبی کارم را انجام دادم.  

کاپیتان اسپورتینگ لیسبون افزود: من سعی کردم بهترین کاری که می‌توانم را برای بهترین بودن تیمم انجام دهم. افتخار می‌کنم که نماینده این باشگاه هستم.  

انتهای پیام/ 

تمدید قرارداد بازیکن اسپورتینگ لیسبون

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار