نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت : اگر مدیریت درستی داشته باشیم، در تمامی زمینه‌ها خودکفا بوده و حاجتی به خارج از کشور نخواهیم داشت.

به گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،آیت الله مصطفی علماء نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت : با وجود اینکه ظرفیت‌های کشور در تولید محصولات کشاورزی کم نظیر است، اما همچنان در برخی محصولات وابسته هستیم.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به اهمیت قطع وابستگی به خارج از کشور گفت : از طریق وابستگی کشاورزی آن‌ها جلو پیشرفت و ترقی ما را گرفته بودند، زیرا استکبار وابستگی کشور را در تمام زمینه‌ها می‌خواهد.

او به ظرفیت‌های بالای استان در بخش کشاورزی اشاره و گفت: باید همه با هم تلاش کنیم ظرفیت‌های استان در بخش کشاورزی شناسایی شوند و کرمانشاه را به جایگاه شایسته آن در زمینه تولید انبوه محصولات کشاورزی به عنوان یکی از قطب‌های مهم کشور معرفی کرد.

نماینده، ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: ظرفیت‌های کار در استان بسیار بالا و مطلوب است، فقط باید با مدیریت علمی و جهادی این بستر‌ها را شناسایی کنیم تا موجبات اشتغال جوانان استان فراهم گردد.

آیت الله علما استعداد‌های طبیعی استان را هم کم نظیر خواند و افزود: استعداد‌های استان در زمینه کشاورزی، معادن، آب و هوا و اقلیم بسیار عالی و بعضا منحصر به فرد است، پس بر ماست تا از این مواهب به درستی استفاده کنیم.

آیت الله علماء گفت: اگر نیروی انسانی را به درستی تربیت کنیم، این افراد می‌توانند با استفاده از ظرفیت‌های عظیم موجود در استان معضل بیکاری را به درستی حل کنند .

 

 

انتهای پیام/د

کم نظیری ظرفیت‌های کشور در تولید محصولات کشاورزی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.