عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: این آقایان (اصلاح طلبان) می‌خواهند برای پیدا کردن جایگاه اجتماعی، از اغتشاشگران حمایت کنند.

نامه 77 اصلاح طلب با هدف پیدا کردن جایگاه اجتماعی بود/حسین ابراهیم عضو جامعه روحانیت مبارز در گفت‌و‌گو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در واکنش به نامه ۷۷ اصلاح طلب در حمایت از اغتشاشگران اظهار کرد: اصلاح طلبان حامی آقای روحانی در انتخابات مجلس بودند و عملکرد دولت هم‌اکنون وضعیتی پیدا کرده که آنها تصور می‌کنند جایگاهشان در جامعه پایین آمده است.

او با بیان اینکه اصلاح‌طلبان در انتخابات آینده جایگاه خوبی ندارند، گفت: ترکیب دولت اعم از وزرا و استانداران تقریباً همگی اصلاح طلب است؛ دولت، یک دولت کارآمد که بتواند مشکلات مردم را حل کند نبود و اصلاح طلبان می‌خواهند با این هدف که جایگاه اجتماعی پیدا کنند، از اغتشاشگران حمایت کنند.


بیشتر بخوانید: تکذیب نامه اخیر اصلاح‌‌طلبان توسط برخی از امضاکنندگان/ آیا تاج‌‌زاده جعل امضا کرده است؟!


عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: اصلاح طلبان برای به دست آوردن رأی آشوبگران، تلاششان این است که با اقداماتی از قبیل نوشتن نامه برای حمایت از آنها، در انتخابات آتی جایگاه خود را تثبیت کنند. از طرف دیگر سوابق اصلاح طلبان نشان می‌دهد که هر جا اغتشاشی علیه نظام بود آنها از اغتشاش حمایت کردند، مانند فتنه ۸۸.

فعال سیاسی عنوان کرد: هر جا که علیه نظام اقدامی صورت گرفته است می‌توان رد پای بخشی از اصلاح طلبان را در آن پیدا کرد؛ از این سو معتقدم اصولاً اصلاح‌طلب‌ها با هر اقدامی علیه اصل نظام همراهی می‌کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار