دعوت انتقال خون استان مرکزی به اهدای خون

انتقال خون استان مرکزی برای کمک به بیماران نیازمند دعوت به اهدای خون کرد.

دعوت انتقال خون استان مرکزی به اهدای خونبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، سازمان انتقال خون استان مرکزی از مردم نوعدوست دعوت کرد تا برای کمک به بیماران نیازمند به پایگاه‌های انتقال خون مراجعه کنند.

فاطمه سادات مهدویانی مدیرکل انتقال خون استان مرکزی در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: با توجه به اینکه این سازمان پشتیبان مراکز درمانی استان است گفت: به منظور پیشگیری از کاهش ذخایر خونی سازمان از مردم دعوت می‌شود در صورت امکان، به پایگاه‌های انتقال خون در سراسر استان مراجعه کرده و در نجات جان بیماران سهیم شوند.

مهدویانی افزود: بیماران تالاسمی، سرطانی و بیماران تصادفی از جمله بیمارانی هستند که نیاز همیشگی به خون و فرآورده‌های خونی دارند.

او با بیان اینکه به دلیل بارندگی ها، هوای سرد و آلوده بودن هوا تعداد مراجعه کنندگان کم شده است اضافه کرد: مراجعه کنندگان برای اهدای خون حتما کارت ملی همراه داشته باشند.

مدیرکل انتقال خون استان مرکزی از مردم دعوت کرد تا برای شرکت در این اقدام خداپسندانه، به پایگاه‌های سازمان انتقال خون شهر اراک در خیابان شهید شیرودی شیفت صبح و عصر و مرکز خیابان شهیدرجایی کوچه شهید توسطی مراجعه کنند.

انتهای پیام / ج

انتقال خون استان مرکزی برای کمک به بیماران نیازمند دعوت به اهدای خون کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.