۲ وزنه بردار گیلانی در مسابقات قهرمانی جوانان کشور ۳ مدال رنگارنگ بر گردن آویختند.

درخشش وزنه برداران گیلانی در آوردگاه کشوریبه گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، اصغر ابراهیمی، رئیس هیات وزنه برداری استان گیلان گفت: در جریان رقابت‌های وزنه برداری قهرمانی جوانان کشور که به میزبانی خرم آباد برگزار شد، وزنه برداران گیلانی موفق به کسب یک مدال طلا و ۲ مدال برنز شدند.

او با اشاره به عمکرد وزنه بردار گیلانی در این مسابقات افزود: سجاد نیری، وزنه بردار جوان گیلانی در وزن ۸۱- کیلوگرم به مصاف رقبای خود رفت که در نهایت با درخشش در این وزن موفق به کسب یک مدال طلا و یک مدال برنز در رقابت‌های قهرمانی جوانان کشور شد.

رئیس هیات وزنه برداری گیلان با بیان عملکرد دیگر ورزشکار گیلانی در این رقابت‌ها اظهار داشت: همچنین رضا خلیف دیگر وزنه بردار گیلانی نیز در وزن ۷۳ کیلوگرم رقابت‌های قهرمانی جوانان کشور حضور یافت که در نهایت موفق به تصاحب یک مدال برنز از این دوره از مسابقات شد.

ابراهیمی تصریح کرد: تیم وزنه برداری استان گیلان با ۸ وزنه بردار در رقابت‌های وزنه برداری قهرمانی جوانان کشور در خرم آباد حضور یافت که ۲ مربی و یک سرپرست نیز این تیم را در این دوره از رقابت‌ها همراهی می‌کردند.

در رقابت‌های وزنه برداری قهرمانی جوانان کشور، برترین ورزشکاران این رشته از استان‌های مختلف به مدت ۵ روز در خرم آباد لرستان و در ۱۰ وزن متفاوت با هم به رقابت پرداختند.

انتهای پیام/ع

کسب ۳ مقام کشوری توسط وزنه برداران گیلانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.