رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت آذربایجان غربی در سفر یک روزه به همراه معاونان امور صنایع و امور معادن به شهرستان مهاباد در همایش بزرگ بسیجیان مهاباد حضور یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، سرهنگ طالب حیمی فرمانده سپاه شهرستان مهاباد در همایش بزرگ بسیجیان این شهرستان گفت: تشکیل بسیج از نتایج هدایت حکیمانه امام (ره) در ابتدای انقلاب بود اکنون و بسیج و تفکر بسیجی به الگوی کشور‌های منطقه تبدیل شده است.

او افزود: عبور موفقیت‌آمیز انقلاب و نظام اسلامی از چالش‌ها و فتنه‌های داخلی و خارجی در دوران‌های مختلف مرهون هوشمندی، بصیرت و فداکاری‌های بسیج بوده که موجب اعتلای کشور در جهان شده است.

او با اشاره به نا آرامی‌های اخیر در برخی از استا‌نهای کشور اضافه کرد: در قضایای اخیر، بسیج ورود آگاهانه‌ای کرد و با این حضور توانست انسجام و توانمندی بالای خود را برای حفظ و برقراری آرامش مردم و کشور، نشان دهد.

او در ادامه گفت: دشمنان در حوادث اخیر برنامه ریزی بسیاری انجام داده بودند، اما رفتار و واکنش مدنی مردم جواب دندان شکنی به آنان داد..

فرمانده سپاه مهاباد، با بیان اینکه ملت ما همواره اهل گفتگو و مذاکره است، افزود: با این وجود تجربه نشان داده است که هرگز نباید به وعده‌های دشمنان امیدوار بود.

رحیمی خاطر نشان کرد: بصیرت و اگاهی مردم در پاسخ به اغتشاشگران و دشمنان غربی انقلاب اسلامی و حمایت از مقام معظم رهبری ستودنی است که بعد از گذشت ۴۰ سال باز هم در اولین فرصت به رهبر خود لبیک گفته و جهت ناکام گذاشتن دشمنان به صحنه می‌آیند.

در این مراسم ۲ نفر از همکاران بازرسی اصناف شهرستان مهاباد به عنوان بسیجی نمونه این شهرستان انتخاب و با اهدای لوح از سوی فرمانده سپاه شهرستان مهاباد مورد تقدیر قرار گرفتند.

انتهای پیام/ن

 همایش بزرگ بسیجیان در مهاباد برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.