دبیر انجمن صنایع غذایی خراسان رضوی گفت: برای کمک به مردم در شرایط سخت اقتصادی پویش مردمی "ارزان بفروشیم" را راه اندازی کرده ایم.

بیایید همه، ارزان بفروشیم

امیر محمد شفیعی دبیر انجمن صنایع غذایی خراسان رضوی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، برای کمک به مردم در شرایط سخت اقتصادی با همکاری انجمن صنایع تبدیلی خراسان رضوی، پویش مردمی "ارزان بفروشیم" را راه اندازی کرده ایم.
 
او ادامه داد: در شرایط سخت اقتصادی و افزایش قیمت‌ها هم تولیدکنندگان آسیب می‌بینند و هم مردم جامعه؛ چون تولید کنندگان هم از خود مردم هستند.
 
دبیر انجمن صنایع غذایی خراسان رضوی گفت: مقصر تنش‌ها در اقتصاد امروز، واسطه گران و مدل تجارت دلالی است؛ اقتصاد باید مردمی باشد تا بتوانیم از این شرایط عبور کنیم.
 
شفیعی افزود: پس از افزایش قیمت بنزین علیرضا رزم حسینی استاندار خراسان رضوی شخصا پیگیر بود و طی جلسات متعدد با اصناف و تولید کننده‌ها، خواستار راهکار ها‌ی متفاوت بودند تا بتوانیم به تثبیت و حتی کاهش قیمت‌ها در اقلام مختلف برسیم.
 
او تصریح کرد: تولید کنندگان همیشه در کنار مردم بوده و هستند و بار‌ها این را ثابت کرده اند چه در دوران دفاع مقدس و چه در شرایط سخت اقتصادی فعلی.
 
دبیر انجمن صنایع غذایی خراسان رضوی گفت: ما در فضای بزرگی در طبقه پایین دفتر انجمن صنایع غذایی خراسان رضوی واقع در ابتدای بلوار فرامز عباسی کالاهای اساسی و پرمصرف از قبیل قند، شکر، رب، نبات و ... را زیر قیمت کارخانه با حاشیه سود بسیار پایین و گاهی بدون حاشیه سود در اختیار مردم قرار می‌دهیم.
 
شفیعی افزود: در پویش ارزان بفروشیم مردم به کمک خود مردم می‌آیند و حتی تولیدکنندگانی که کالا‌های مصرفی غیر ضروری مانند کیک و کلوچه دارند هم برای شرکت در این پویش اعلام آمادگی کرده اند.

انتهای پیام// م.ب
 

اقتصاد مردمی، راهکار عبور از مشکلات اقتصادی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.