استاندار بوشهر از پیگیری ویژه برای تعیین تکلیف زمین احداث موزه دفاع مقدس در استان بوشهر خبر داد.

پیگیری ویژه برای تعیین تکلیف زمین احداث موزه دفاع مقدس در استان بوشهربه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالکریم گراوند در نشست با سردار کارگر رئیس بنیاد حفظ آثار و نشرارزش‌های دفاع مقدس کشور بیان کرد: پیگیری‌های زیادی برای احداث موزه دفاع مقدس در استان بوشهر انجام دادیم و همچنان این تلاش‌ها ادامه دارد و یکی از عمده مشکلات ما در این زمینه کمبود زمین در شهر بوشهر است.

او با اشاره به زمین در نظر گرفته شده برای احداث موزه دفاع مقدس تصریح کرد: در این زمینه پیگیری لازم با فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه انجام خواهیم داده تا تکلیف زمین موزه دفاع مقدس بوشهر مشخص شود.

استاندار بوشهر از پیگیری ویژه برای تعیین تکلیف زمین احداث موزه دفاع مقدس در استان بوشهر خبر داد و افزود: اگز موضوع زمین حل شود اعتبار لازم را با همکاری بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس برای احداث موزه دفاع مقدس اختصاص خواهیم داد.

گراوند تاکید کرد: شهرداری بوشهر هم امور مربوط به زمین موزه دفاع مقدس را در کوتاه‌ترین زمان انجام دهد.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس  نیز با اشاره به ضرورت احداث موزه دفاع مقدس در استان بوشهر گفت: این استان‌ از پیشتازان در هشت سال دفاع مقدس بوده و سابقه درخشانی در دفاع مقدس داشته است.

سردار کارگر  با تاکید بر رفع مشکلات مربوط به ساخت موزه دفاع مقدس در استان بوشهر گفت: انتظار داریم مسئله مربوط به زمین احداث موزه دفاع مقدس در استان بوشهر با همکاری فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه و استاندار بوشهر تا پایان آذرماه حل شود.

انتهای پیام/م

احداث موزه دفاع مقدس در استان بوشهر

برچسب ها: دفاع مقدس ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.