نماینده ولی فقیه در استان و استاندار کرمان در پیامی بر تقویت بیش از پیش بسیج این نهاد مردمی و آمادگی همیشگی نیرو‌های بسیجی در عرصه‌های مختلف اجتماع تاکید کردند.

ضرورت آمادگی همیشگی نیرو‌های بسیجی در عرصه‌های مختلف اجتماعبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی و محمدجواد فدائی طی پیامی مشترک، ضمن گرامیداشت پنجم آذرماه روز بسیج مستضعفین، هفته بسیج را به تمام بسیجیان ولایتمدار و انقلابی تبریک گفتند.

این پیام می‌افزاید، پنجم آذر مصادف است با روزی که امام راحل (ره)، آن حکیم الهی، شجره طیبه بسیج را که ریشه در تاریخ عاشورا دارد، کاشت تا ما امروز از برکات فزاینده آن بهره‌مند باشیم.

در ادامه آمده است، بی تردید در دوران دفاع مقدس اگر تفکر بسیجی حاکم نبود ما نمی‌توانستیم در جنگی نابرابر و در مصاف با استکبار جهانیِ تا بُن دندان مسلّح، پایداری کنیم و این تفکر و ایمان بسیجی بود که معادلات و محاسبات مادی قدرت­های جهانی را به هم زد و دشمنان انقلاب اسلامی ایران را با شکست مواجه ساخت.

امام جمعه و استاندار کرمان می‌افزایند، امروز نیز برای مقابله با زیاده خواهی‌های جهان غرب و استکبار و مقابله با تحریم‌های غیرقانونی آمریکا و حامیانش با بکارگیری مفاهیم اقتصاد مقاومتی و بسیج همه نیرو‌ها و توانمندی‌های داخلی و تکیه بر داشته‌های خود می‌توانیم یکبار دیگر در برابر این حرکت غیر بشری مدعیان حقوق بشر ایستادگی نماییم و این دوره را نیز با موفقیت پشت سر بگذاریم.

در ادامه می‌خوانیم، اکنون بسیجیان در اجرای منویات حکیمانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) که فرمودند (فرزندان بسیجی با حضور خود در هر صحنه‌ای که لازم است دشمنان اسلامی را مرعوب و منکوب سازند) آماده و هوشیارند که از دستاورد‌های ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی که به برکت خون‌های پاک شهیدان گرانقدر و ایثار جانبازان و تلاش ایثارگران حاصل شده، قدرتمندانه و عزتمندانه حفاظت و حراست نمایند.

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی و محمدجواد فدائی در پایان آورده اند، ما ضمن عرض تبریک فرارسیدن هفته بسیج به تمامی بسیجیان ولایتمدار و انقلابی، بر تقویت بیش از پیش این نهاد مردمی و آمادگی همیشگی نیرو‌های بسیجی در عرصه‌های مختلف اجتماع تاکید نموده و خواستار ترویج فرهنگ والای بسیجی در سطح جامعه و انتقال ارزش‌های آن به نسل آینده می‌باشیم.

انتهای پیام/س

پیام مشترک استاندار کرمان و نماینده ولی فقیه به مناسبت روز بسیج مستضعفان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار