رئیس اداره آموزش همگانی و مشارکت عمومی فارس گفت: دشمن در فضای مجازی، فکر و ذهن جوانان ما را هدف قرار داده است و دانش آموزان به عنوان افسران مبارزه با جنگ نرم باید در این زمینه هوشیار باشند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، کارمند رتبه ۱۵ مهدی نعمایی در جمع دانش آموزان دبیرستان ستارگان شهرستان شیراز با اشاره به اینکه فضای مجازی یکی از تهدیدات مهم دشمن در جنگ نرم است، گفت: فضای مجازی و استفاده از دانش روز و علوم نوین یک فرصت است، اما در کنار این فرصت ها، خطرات و آسیب‌های بی شماری با رنگ و لعاب‌های زیبا نهفته است که اقشار مختلف به خصوص دانش آموزان باید به این نکته توجه داشته باشند.

او افزود: دشمن در فضای مجازی، فکر و ذهن جوانان ما را هدف قرار داده است، چرا که این یکی از حربه‌های اصلی دشمنان در جنگ نرم است و شما دانش آموزان به عنوان افسران مبارزه با جنگ نرم باید در این زمینه هوشیار باشید.

این مقام انتظامی با اشاره به تهدیدات و آسیب‌های شبکه‌های مجازی و اجتماعی، تاکید کرد: این شبکه‌ها اگر به صورت برنامه ریزی شده استفاده شود مطلوب خواهد بود در غیر این صورت رویکرد منفی خواهد داشت.

نعمایی تصریح کرد: اعتیاد به اینترنت می‌تواند مشکلات جدی تحصیلی و خانوادگی برای مخاطبان به وجود آورد و اگر استفاده کنندگان از اینترنت نتوانند دوری از آن را تحمل کنند، اینترنت تمام زندگی آن‌ها را تحت الشعاع قرار داده و در معرض خطر اعتیاد اینترنتی قرار خواهند گرفت.

رئیس اداره آموزش همگانی و مشارکت عمومی معاونت اجتماعی پلیس فارس بیان کرد: در رعایت هنجار‌های اجتماعی و کاهش آسیب‌های فضای مجازی می‌بایست تک تک افراد جامعه به این امر مهم اهتمام ویژه داشته باشند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.