سید محمد موسوی زاده از اصلاح و بهسازی شبکه برق پدافند هوایی سمنان با ۳ میلیارد تومان اعتبار ظرف مدت ۱۵۰ روزه خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سید محمد موسوی زاده مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان در آیین کلنگ‌زنی طرح نوسازی، اصلاح، بهسازی و تأمین برق پایگاه پدافند هوایی سمنان بابیان اینکه پایدارسازی انرژی در مراکز و اماکن حساس و مهم یکی از اهداف پدافند غیرعامل است، گفت: بر اساس پیش‌بینی‌ها اجرای طرح نوسازی، اصلاح و بهسازی شبکه برق پایگاه پدافند هوایی سمنان بااعتباری بالغ‌بر سه میلیارد تومان و ظرف مدت ۱۵۰ روزبه اتمام خواهد رسید.

او بابیان اینکه با اجرای این طرح علاوه بر پایدارسازی شبکه، شاهد استمرار کامل برق و کاهش تلفات انرژی‌خواهیم بود، افزود: با نوسازی شبکه برق پایگاه پدافند هوایی، ادوات اندازه‌گیری و محاسبات انرژی در محل ورودی این پایگاه نصب خواهد شد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان بابیان اینکه بر اساس برنامه‌ها و قوانین شرکت توزیع برق، شبکه موجود این پایگاه، به‌عنوان شبکه داخلی محسوب می‌شود، ابراز داشت: طرح اصلاح و تأمین برق پایگاه پدافند هوایی سمنان از فاصله ۴۵.۶ کیلومتری این پایگاه و از پست فوق توزیع جنوب سمنان با ۱.۵ مگاوات برق در سال ۷۲ به انجام رسید.

موسوی زاده در ادامه تصریح کرد: شبکه تأمین انرژی پایگاه پدافند هوایی سمنان قدمتی ۴۰ ساله دارد که در طی این مدت به‌دفعات بهسازی شده است و خوشبختانه با اجرای این طرح، شاهد نوسازی این شبکه خواهیم بود.

او افزود: در سال ۹۱ با انعقاد تفاهم‌نامه سه‌جانبه میان شرکت توزیع نیروی برق، پایگاه پدافند هوایی و استانداری سمنان، ۱۴ کیلومتر از مسیر شبکه نیروی پایگاه بهسازی شد که مساعدت استانداری در انجام این مهم شایان تقدیر است.

انتهای پیام / ر

جزئیات بهسازی شبکه برق پدافند هوایی سمنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار