جانشین رئیس بسیج سازندگی استان اصفهان گفت: ۱۰۰ گروه جهادی در طول هفته بسیج در محلات محروم استان فعالیت می‌کنند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سید مهدی طباطبایی جانشین رئیس بسیج سازندگی استان اصفهان با اشاره به اعزام گروه‌های جهادی به مناطق محروم در هفته بسیج، اظهار داشت: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده ۱۰۰ گروه جهادی در سطح استان به مناطق محروم اعزام شدند.

او با اشاره به رویکرد فعالیت این گروه‌های جهادی افزود: فعالیت این گروه‌های جهادی با رویکرد محله محور است و در پایگاه‌های محلی خودشان خدمت‌رسانی می‌کنند.

جانشین رئیس بسیج سازندگی استان اصفهان با بیان اینکه ۱۰۰ گروه جهادی در طول هفته بسیج در محلات محروم استان فعالیت می‌کنند، گفت: هر گروه شامل ۶ نفر است که در مجموع ۶۰۰ نفر نیروی جهادی هستند.

او تصریح کرد: این نیرو‌های جهادی در مناطق کم‌تر توسعه یافته و محروم حضور پیدا می‌کنند و به صورت خودجوش با حضور در محلات و روستا‌ها در پروژه‌های مختلفی از جمله لایروبی قنوات، بازسازی، تعمیر منازل و... خدمت‌رسانی می‌کنند.

طباطبایی ادامه داد: ۶۰۰ دانش‌آموز و دانشجو در قالب ۱۰۰ گروه جهادی در محلات خودشان فعالیت می‌کنند، به عنوان مثال اگر خانه‌ای در محله محروم به گچ‌کاری، لوله‌کشی، تعمیرات و ... نیاز داشته باشد با توجه به توانشان به محرومان خدمات می‌دهند.

انتهای پیام/م

 

اعزام۱۰۰ گروه جهادی در سطح استان به مناطق محروم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.