سرمربی تیم ملی واترپلو کشورمان گفت: برگزاری اردوی تدارکاتی با کره جنوبی ما را به حضور در المپیک ۲۰۲۰ توکیو امیدوار کرد.

الکساندر چیریچ سرمربی تیم ملی واترپلو کشورمان در گفت‌وگو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،درباره کمپ تیم ملی در کره جنوبی بیان کرد: با توجه به تمریناتی که تیم ملی در کمپ کره جنوبی انجام داد  می‌توانیم به  حضور در  المپیک ۲۰۲۰ توکیو امیدوار باشیم. روی  نقاط ضعف تیم ملی تمرکز کردیم و تمرینات خوب و فشرده‌ای را پشت سر گذاشتیم.

او گفت:  یکی از نقاط ضعف تیم در خط حمله  بود که تمرینات موثری در این زمینه انجام دادیم. پیش از اردوی تدارکاتی با کره جنوبی حرفی برای گفتن نداشتم، اما اکنون با آنالیز‌هایی که انجام دادیم  شرایط تیم را به خوبی ارزیابی کردم. در حال حاضر شرایط تیم ملی را به خوبی است.

سرمربی تیم ملی واترپلو افزود: پس از اتمام کمپ تیم ملی واترپلو در کره جنوبی به صربستان برگشتم و احتمالا پس از ۱۰ روز به ایران بر می‌گردم تا تمرینات را پر قدرت آغاز  کنیم. امکانات بسیار خوبی در کره جنوبی به مدت ۹ روز در اختیار تیم ملی بود و من از برگزاری این اردو رضایت داشتم. از  فدراسیون  کره جنوبی برای محیا کردن این اردو برای کشور ایران تشکر می‌کنم.

چیریچ عنوان کرد: مهمترین عامل برای پیشرفت تیم ملی برگزاری بازی‌های دوستانه است. متاسفانه بازیکنان تیم در اردوی کره جنوبی سرماخورده بودند. دو اردو سنگاپور و کره جنوبی پشت سر هم برگزار شد و این تغییر آب و هوایی از گرما به سرما باعث سرما خوردگی ملی پوشان واترپلو شد.

او در پایان بیان کرد: به تمام اهداف مد نظر در اردوی کره جنوبی دست یافتیم. اگر برای هر قدمی که بر می‌دارید هدف داشته باشید در نهایت موفق خواهید شد.


بیشتر بخوانید: تمرینات شبا‌نه‌روزی تیم‌ملی واترپلو در کره‌جنوبی


انتهای پیام/

اظهارات چیریچ درباره آخرین وضعیت تیم ملی واترپلو

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار