رئیس ستاد انتخابات استان سمنان با بیان اینکه ثبت نام نامزدهای انتخابات مجلس از هفته آینده آغاز می‌شود گفت: احراز هویت‌ها به صورت الکترونیک انجام می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حبیب‌الله خجسته‌پور در آیین افتتاخ رسمی ستاد انتخابات این استان که با حضور استاندار صورت گرفت، گفت: ثبت‌نام از نامزد‌های انتخابات مجلس شورای اسلامی از هفته آینده به صورت رسمی آغاز می‌شود.

او افزود: فرآیند احراز هویت‌ها از سوی دستگاه‌هایی مسوول و از طریق الکترونیک مشخص خواهد شد.

رئیس ستاد انتخابات استان سمنان با بیان اینکه هنوز در خصوص برگزاری تمام الکترونیکی انتخابات تصمیمی اتخاذ نشده ابراز کرد: استان سمنان زیرساخت‌های لازم را برای برگزاری انتخابات فراهم کرده است.

خجسته‌پور با اشاره به اجرای برخی طرح‌های خلاقانه با هدف برگزاری بهتر انتخابات در استان از اجرای طرح قانون‌خوانی با حضور همه اعضای ستاد انتخابات استان خبر داد و گفت: در قالب این طرح طی سه نشست قانون انتخابات با حضور اعضا به صورت کامل و ماده به ماده بازخوانی و تجزیه و تحلیل شد. ضمن اینکه در برخی موارد که ابهاماتی وجود داشت با استعلام از مسوولان بالادستی همه ابهامات مرتفع شد.

او از برپایی نشست‌های مشترک ستاد انتخابات استان با ستاد‌های شهرستانی به عنوان ابتکار دیگر این ستاد نام برد و بیان کرد: در این طرح با حضور از نزدیک در شهرستان‌ها و بازدید میدانی، موارد و مشکلات و کمبود‌های احتمالی مطرح، بررسی و رصد و در ادامه موانع و مشکلات احتمالی رفع شد. ضمن اینکه به منظور ارتقاء سطح هماهنگی، با حضور اعضای هیئت نظارت و بازرسی استان نیز جلسات مشترکی انجام شد.

رئیس ستاد انتخابات استان سمنان با بیان اینکه  در بین تمامی دست اندرکاران برگزاری انتخابات در استان، تعامل خوبی برقرار است تصریح کرد: انتظار می‌رود این تعامل و همکاری تا پایان برگزاری فرآیند انتخابات در استان ادامه بیابد.

انتهای پیام / ن

آغاز ثبت نام نامزدهای انتخابات مجلس از هفته آینده

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.